המצב הביטחוני הרגיש, שיגור הרקטות מלבנון והמתיחות בגבול הצפון מורגשים, כך מסתבר, גם בכדורגל הישראלי. ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן, הודיע כי לא יאפשר לבני סכנין לארח את שני המשחקים האחרונים של הקבוצה במגרש העירוני, זאת כי לטענתו "האוהדים שלכם קוראים להפציץ אותנו".
חג תחת אש
שטרן שלח מכתב חריף להנהלת בני סכנין, שביקשה לארח בקריית שמונה את משחקיה הביתיים האחרונים בפלייאוף התחתון בליגת העל, וכתב: "לאור פנייתכם לקיים את שני המשחקים הביתיים של קבוצתכם במסגרת ליגת העל באצטדיון העירוני בקריית שמונה, שקלנו בתחילה להשיב לכם בחיוב, אך אירועי אמש הפכנו את תשובתנו".
3 צפייה בגלריה
אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין
אוהדי בני סכנין
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
המכתב ששלח ראש עיריית קריית שמונה לבני סכנין
המכתב ששלח ראש עיריית קריית שמונה לבני סכנין
המכתב ששלח ראש עיריית קריית שמונה לבני סכנין
"בזמן בו מדינת ישראל ובמיוחד יישובי הצפון, נתונים תחת מתקפת טרור וטילים מלבנון, אנו עדים לעימותים של תושבי סכנין עם כוחות הביטחון ואשר חלק מאוהדי קבוצתכם קוראים בהפגנתיות לארגון הטרור חיזבאללה 'להפציץ את קריית שמונה עם טילים'".
"לצערנו הרב לא ראינו כל הודעת גינוי של הנהלת קבוצתכם למעשים החמורים הללו שפוגעים ברגל גסה ביחסים הנפלאים שהיו עד כה בין מועדוני הכדורגל של סכנין וקריית שמונה. לאור האירועים החמורים הללו שבסכנין נותנים גב לאויב וקוראים לו לפגוע בקריית שמונה, הוחלט כי אין בכוונתנו לאפשר את אירוח משחקי הבית של סכנין בקריית שמונה, גם כדי למנוע עימותים מיותרים סביב הסוגיה הביטחונית והסיטואציה הקיימת היום".
3 צפייה בגלריה
דור חוגי חוגג
דור חוגי חוגג
שחקני בני סכנין. היכן יארחו את משחקם הקרוב?
(צילום: עוז מועלם)
"לא נוכל לעמוד מנגד כאשר יש מי שקורא לפגיעה בתושבי קריית שמונה או באזרחי ישראל ויתרה מכך, לאפשר להם להיכנס לביתנו דרך הדלת הראשית - גם אם מדובר בחלק ולא בכלל. מאחלים לכם הצלחה ומקווים במקביל כי יעמוד לכם האומץ לגנות בפומבי את מאות האנשים שזעקו אתמול נגד מדינת ישראל ובעד הטרור והקריאה להפציץ את קריית שמונה", סיכם שטרן במכתבו.
מבני סכנין נמסר בתגובה: "לא פנינו ואנחנו לא מעוניינים לשחק בקריית שמונה".
אגב, פאר לרדו, עוזר ראש עיירית קרית שמונה, החליט להשיב לטענות אנשי בני סכנין לפיהן כלל לא ביקשו לארח בקרית שמונה. לרדו העלה צילום מסך של התכתבות בין יורם ביטון, מנכ"ל העירייה לבין והיב וכתב: "לפי פנייה זו, אתם מעוניינים לשחק בעיר קריית שמונה. אין טוב ממראה עיניים".