במקביל לדילול מלוא המניות של קבוצת הבעלים הקודמת של הפועל ת"א בשל חובות גבוהים, הוגשה הצעה מקבוצת המשקיעים הנוכחית בראשות דייויד מינצברג להסדר עם אולטימטום לתשובה של 48 שעות שיפקע היום, אך עדיין לא התקבלה תשובה.
האחים איציק ושרון ניסנוב או מאיר תושב עדיין לא השיבו להצעה לפיה תושב יעביר 4.5 מיליון שקל, חוב של 5.5 מיליון שקל נוספים יוסדר בפריסת תשלומים ובנוסף יועברו מיליון אירו לחשבון נאמנות בשל חובות שגובהם עדיין לא נקבע סופית.
1 צפייה בגלריה
האחים ניסנוב ומאיר תושב
האחים ניסנוב ומאיר תושב
לא משיבים לאולטימטום. האחים ניסנוב ומאיר תושב
(צילום: ראובן שוורץ ופרטי)
בהפועל ת"א מתפלאים מהטענות הלא רשמיות של הבעלים הקודמים. לדברי גורמים במועדון, טענות אלו סותרות את החוזה שעליו חתמו מול קבוצת מינצברג. על פי אותו חוזה כל חובות העבר עד יוני 2023 צריכים להיות משולמים על ידי הניסנובים ותושב, כשבמקביל כל ההכנסות מתקופתם יופחתו מהחובות. כמו כן, נקבע כי אם החובות שיתגלו בדוח המסכם של חברת דלויט יהיה גבוה משווי המניות שלהם - 7 מיליוני שקל - זה יוביל לדילולם בכפוף לסכום שנקבע.
בנוסף, הטענה של הבעלים הקודמים היא כי הפועל ת"א קיבלה החזר מהביטוח בשל שריפת מתחם האימונים בוולפסון, לא כוללת את העובדה כי מהסכום הזה שופץ המתחם. עוד שתי טענות שהועלו בימים האחרונים הן כי נמנעה מכירת אל-ים קנצפולסקי במיליון וחצי אירו אינה מגובה בהצעה רשמית של מכבי חיפה, ושסתיו למקין נמכר לשחטאר דונייצק אחרי כניסתה של קבוצת המשקיעים הנוכחית, כפי שמורה החוזה.
"אם זה יימשך כך, ספרא יקום ויילך", הבהירו בסביבתו של המיליארדר היהודי, שעוד ממתין לסיום סאגת תשלום חובות העבר. המטרה בהפועל ת"א כעת היא למנות בורר מיידי ולא להיגרר לבית המשפט כדי שספרא לא יירד מהעסקה.
קינדה: "הזדמנות טובה לכל שחקן שנמצא פה"
(ONE)