קשרה של הפועל ירושלים, ליאור קאסה בן ה-18, בחר - כך לפחות מסתמן - בהצעה של מכבי חיפה על פני זו של מכבי ת"א.
כל זאת יממה לאחר ששתי מוליכות ליגת העל הגיעו לסיכום עם קבוצתו על דמי מעבר זהים של 1.1 מיליון אירו והשארת 20 אחוז למכירה עתידית למועדון נעוריו.
2 צפייה בגלריה
ליאור קאסה
ליאור קאסה
בדרך לסמי עופר. קאסה
(צילום: אלכס קולומויסקי)
קאסה עצמו קיבל כבר אתמול את האישור מהפועל ירושלים לעזוב והובהר לו כי הוא זה שצריך לבחור בין המועדונים. השחקן התייעץ בימים האחרונים עם אנשי מקצוע רבים על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה לקריירה שלו, בין היתר היכן יש לו יותר סיכוי לשחק כבר העונה - והפור נפל: מכבי חיפה.
הוא עלה לבוגרים בעונה שעברה כאשר זכה לשחק מעט במסגרת הפלייאוף העליון, והעונה כבר הפך לשחקן משמעותי במערך של זיו אריה כשלזכותו 11 הופעות ובישול בניצחון 0:1 על הפועל חדרה. לא מדובר בשחקן שובר שוויון כרגע, אולם הקרב בין שתי הגדולות של הכדורגל הישראלי גרם לכך שהנער בן ה-18 יצר תחרות נוספת בין שני המועדונים.
2 צפייה בגלריה
דגו
דגו
ניצחון מחוץ למגרש. דגו
(צילום: עוז מועלם)
בשנים האחרונות חיפה הייתה עם ידה על העליונה בכל קרב מול מכבי ת"א על שחקן משמעותי: על עלי מוחמד, דין דוד, דיא סבע, ליאור רפאלוב ולאחרונה גדי קינדה. קאסה אמנם עדיין לא שחקן בכיר, אבל גם פה נראה שהירוקים שוב הקדימו את מכבי ת"א במרוץ, יממה לפני שהשתיים נפגשות (רביעי, 20:00) ראש בראש בגמר גביע הטוטו.
פורסם לראשונה: 06:51, 23.01.24