מכבי חיפה ובני ריינה נפרדו הערב (שבת) ב-2:2 במשחק שבו הייתה דרמה ענקית. אלכסנדר סירוטה כבש בדקה ה-93, אבל שש דקות מאוחר יותר כדור פגע בידו בתוך הרחבה ונשרק פנדל לבני ריינה, אותו גיא חדידה כבש וקבע את תוצאת המשחק.
קשר מכבי חיפה ליאור רפאלוב אמר: "אני מאוד מרוצה מההופעה שלנו, הראינו הרבה אופי. קשה מאוד לקבוע אם היה פנדל או לא. החלטה מאוד קשה, אבל אין מה לעשות. צריך להסתכל קדימה, יש לנו משחק מאוד קשה נגד בית"ר ירושלים במחזור הבא. אני מאמין בסגל שיש פה, ויבואו עוד שחקנים בימים הקרובים שישדרגו את הקבוצה. עונה ארוכה לפנינו. אנחנו קבוצה שהולכת על כל התארים כל הזמן. הרבה דברים נעשים מאחורי הקלעים".
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה בסיום
שחקני מכבי חיפה בסיום
שחקני מכבי חיפה בסיום
(צילום: עמרי שטיין, ONE)
מאמן הקבוצה ברק בכר הוסיף: "שלטנו במשחק ולחצנו טוב, גם עמדנו טוב. ניטרלנו את בני ריינה שלא הגיעה להרבה הזדמנויות. ברור שזה מאכזב לאבד ככה נקודות בתוספת הזמן. ידענו שאנחנו לא מגיעים במצב אידיאלי למשחק, הרגשתי שהשחקנים נתנו יותר מעצמם. אנחנו מאמינים שיבואו עוד שחקנים עד סוף חלון ההעברות. נקווה מאוד שיבואו השחקנים שאנחנו רוצים, בואו נחכה עוד כמה ימים ונראה איך ייראה הסגל שלנו".
מאמן ריינה שרון מימר סיכם: "עד ה-1:1 הייתי מאוד מרוצה מהמשחק, אי אפשר להתלונן על תיקו מול אחת הקבוצות הכי עשירות בליגה. ריינה הקטנה לא התבטלה מול מכבי חיפה, ולא הרמנו ידיים עד הרגע האחרון. אני מאוד מרוצה מלראות קבוצה חזקה, יש לנו עומק ויש לנו סגל טוב. היה פנדל, לא קיבלנו מתנה. לא הגיע לנו להפסיד".