חשב הפועל ת"א, יניב משולם, העביר בימים האחרונים לבקשת דייויד מינצברג מסמכים רשמיים רבים של המועדון לטובת בדיקת הנאותות שמבצע בעלי קבוצת הכדורסל של המועדון, עופר ינאי. בקבוצה מגדירים כי ההתקדמות, כולל השיחות שמתנהלות בין הצדדים, משמעותית יותר בשלב הזה מאשר המו"מ מול אדמונד ספרא. כזכור, ספרא השהה את המגעים עד לתשלום החובות על ידי הבעלות הקודמת, אולם עדיין מעוניין ברכישת הקבוצה שירדה ללאומית.
במועדון אישרו את קיום המגעים מול ינאי שמוערך מאוד על ידי המועדון והאוהדים. "המטרה היא להעביר לספרא או ינאי את הקבוצה", הסבירו במועדון, "זה יכול להיות תהליך מהיר מאוד אם מאיר תושב ישלם את מה שהוא התחייב, או שזה ייקח עוד כמה שבועות".
2 צפייה בגלריה
עופר ינאי
עופר ינאי
התקדמות משמעותית. עופר ינאי
(צילום: עוז מועלם)
אתמול הופק הדוח הסופי של דלויט, שעל פי החוזה בין מינצברג לקבוצת הבעלות הקודמת יהווה את האסמכתא לגובה חובות העבר. בקיזוז דילול המניות עליהן שילם מינצברג שני מיליון שקל, יחד עם 8.5 המיליון שהועברו לבעלים הקודמים אחרי שהתקבל התשלום השני בעבור המכירות של דורון ליידנר ואושר דוידה, נראה כי יהיה מדובר בחוב של כ-15 מיליון שקל.
בהפועל אישרו את העברת המסמכים לינאי לטובת בדיקת הנאותות שהוא מבצע בתקופה האחרונה וגם את השיחות שהוא מקיים מול מינצברג. על פי המתווה שנבחן ינאי יקבל 65 אחוז מהבעלות על המועדון, קבוצת המשקיעים של מינצברג תישאר עם 35 אחוזים ותהיה אחראית בין היתר על גיוס משקיעים בארה"ב. מנגד, יש את ספרא שעדיין ממתין להסדרת חובות העבר על ידי מאיר תושב ועדיין מעוניין ברכישת המועדון אחרי שחתם על מזכר הבנות.

עידן מסאי דגו יוצא לדרך

מתברר כי גם ינאי וגם ספרא עודכנו לגבי ההחתמה של מסאי דגו. עד לרגע האחרון ניסו במכבי פ"ת לשכנע את דגו לחתום אחרי שרן קוז'וך עבר להפועל באר-שבע. כפי שנחשף לראשונה ב-ynet דגו צפוי לקבל חוזה זהה לזה שקיבל במכבי חיפה וירוויח 40 אלף שקל נטו לחודש כשבעונה הראשונה לא יהיה פיצוי במקרה של פרידה בין הצדדים. אם הפועל ת"א תחליט בסיום העונה לא להמשיך עמו, הוכנס לחוזהו סעיף הכולל פיצוי מיוחד, אולם עליית ליגה תוביל אותו כמעט בוודאות להמשיך עונה נוספת. בנוגע לעונתו השנייה כבר הוכנס מנגנון פיצוי במקרה שיפוטר.
2 צפייה בגלריה
מסאי דגו
מסאי דגו
מסאי דגו
(צילום: דניאל כהן)
מאמן סגנית האלופה בעונה החולפת יביא את הכוורת המקצועית שהייתה לצידו בכפר גלים, כולל עוזר המאמן דושאן מאטוביץ והפסיכולוג אלעד אשכנזי. מאמן השוערים איתי זילפה צפוי להישאר בנוער בכפר גלים כשבכל מקרה ניר דוידוביץ' יוחלף.
דגו דרש כי מתחם האימונים בוולפסון יהיה סטרילי וביקש גם את התוכניות לגבי הסגל, יחד עם תקציב השחקנים לעונה הבאה. אחרי שמועות על פירוק במקרה שמינצברג יישאר במועדון, נראה כי תקציב שכר השחקנים של הפועל ת"א יהיה הגבוה ביותר בליגה הלאומית בעונה הבאה גם אם עסקת המכירה לאדמונד ספרא לא תצא לפועל. מדובר על כ-10 מיליון שקל, כשמבחינת המועדון החתמה של דגו היא הצהרת כוונות. "אמרו שאנחנו הולכים לפירוק, אבל הוחתם מאמן חדש בזמן שיש לנו מאמן על הפיירול כמו אבוקסיס", סיכמו בהפועל.
דגו ממריא היום לחופשה בדובאי וינסה לאתר שלושה שחקנים זרים. אחד מהשמות שהועלו הוא של באר אבובאקר, ששיחק בעונה שעברה בבני יהודה אך הוא מכוון לליגת העל. בנוסף, האדומים רוצים להחתים שוער בכיר.
אבי לוזון:"זו הפעם הראשונה שבכיתי משמחה"
(ONE)