מאמן בית"ר ירושלים, ברק יצחקי, דורש מהבעלים ברק אברמוב להתחזק בלפחות שני שחקנים עד לסגירת חלון ההעברות בעוד כשבועיים. מדובר, בין היתר, בנדב נידם ממכבי ת"א וחלוץ זר.
"כבר קראתי טורים וכתבות שאנחנו רצים לאליפות, זה סתם לשקר", אמר יצחקי אתמול (שבת) אחרי ה-1:0 הדרמטי לעירוני טבריה בליגת העל. "היו הרבה ציפיות שיצאו מפרופורציות בעבור קבוצה שניצלה ברגע האחרון מירידת ליגה בשנה שעברה. אנחנו צריכים לשחק את הכדורגל הכי טוב שלנו".
2 צפייה בגלריה
יצחקי
יצחקי
רוצה להתחזק. יצחקי
(צילום: עוז מועלם)
יצחקי בחר שלא לפתוח עם הקפטן ירדן שועה, ששולב כמחליף, אלא עם מיירון ג'ורג'. הכניסה של שועה גרמה לשיפור משמעותי במצבים של בית"ר, עד להרחקתו של נדב מרקוביץ', קפטן קבוצת הנוער, בדקה ה-76. בתוך תוספת הזמן (94) היה זה סטניסלב בילינקי מטבריה שכבש את שער הניצחון.
"אני צריך לקבל החלטות לא פשוטות, אלו חייו של מאמן וזה ההרכב הכי נכון שחשבתי לגבי המשחק הספציפי. אבדוק מה לא עשיתי טוב, אני לא חסין מטעויות", אמר יצחקי והעביר מסר לאברמוב. "אנחנו רוצים להתחזק בלפחות שני שחקנים ונעשה את זה. דברים משתנים תוך כדי, נצטרך להתמודד עם מה שיש לנו ולחזק את הסגל כמה שיותר מהר".
2 צפייה בגלריה
שועה
שועה
סופסל. שועה
(צילום: עוז מועלם)
אחרי שכבש שני שערים עצמיים במשחק הראשון מול מ.ס אשדוד, הפעם גריגורי מורוזוב הכשיל את בילינקי בסמוך לרחבה בדקות הסיום, במהלך שהוביל לשער של טבריה. בשל כך, מורוזוב שוב ספג ביקורת על יכולתו.