מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המפגש בחמישי (22:00) בלונדון מול טוטנהאם במסגרת שלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית. בצאת יום הכיפורים אמש (שני), עברו שחקני חיפה בדיקות קורונה וכולם קיבלו תוצאות שליליות.
עד כה אובחן בקבוצה חולה אחד, יאניק וילדסחוט, שלא סבל מתסמינים כלל. הקיצוני לא הצטרף לחבריו בטיסה לרוסיה ולא ייקח חלק גם במפגש מול החבורה של ז'וזה מוריניו. הירוקים יערכו הבוקר אימון אחרון בארץ ולאחר מכן ימריאו לאנגליה. מחר הם יקיימו אימון מסכם באצטדיון של הספרס.
2 צפייה בגלריה
רוקאביצה בטירוף
רוקאביצה בטירוף
יחגוג גם בלונדון? רוקאביצה
(צילום: ראובן שוורץ)
בחיפה מבינים כי הם מגיעים כאנדרדוג ברור, אבל מאמינים שהם יכולים לנצח במשחק יחיד ולהעפיל לשלב הבא. "יחסי הכוחות ברורים אבל אנחנו לא באים לטיול", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו מאמינים שבמשחק אחד אפשר לנצח כל קבוצה ונעשה הכל כדי לעשות את זה, למרות שזה לא יהיה פשוט בכלל".
ברק בכר צפוי לכלול בסגל את חלוץ הרכש דוניו, אך הוא לא יפתח בהרכב. מאמן מכבי חיפה ימשיך עם ה-11 שפתחו בניצחון החוץ על רוסטוב והמשמעות היא שמערך שלושת הבלמים הכולל את בוגדן פלאניץ', עופרי ארד ואעיד חבשי יישמר.
2 צפייה בגלריה
בכר
בכר
בכר ימשיך עם פלאניץ' בהרכב
(צילום: ראובן שוורץ)
טוטנהאם נמצאת בתקופה עמוסה למדי. ביום ראשון הספרס סיימו ב-1:1 ביתי מול ניוקאסל בליגה, הערב (21:45) הם יפגשו את צ'לסי לדרבי במסגרת שמינית גמר גביע הליגה וביום ראשון מחכה להם משחק מסקרן במיוחד מול מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד. מי שלא ישחק בכל מקרה מול חיפה הוא סון יונג מין, שנפצע במהלך המשחק מול המגפייס.