אופטימיות זהירה: בבית"ר ירושלים מאמינים כי כבר במהלך השבוע הקרוב יחתום ירדן שועה על הארכת חוזהו בקבוצה, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet. זאת לאחר שהוכנס להסכם בין הצדדים סעיף שחרור ושדרוג משמעותי בשכרו.
שועה, שסיים את העונה שעברה עם 16 בישולים, טרם קיבל הצעה, ואחרי שיחה עם הבעלים ברק אברמוב הוא צפוי לחתום על חוזה לשנתיים, כלומר הארכת חוזהו בעונה אחת נוספת. השחקן שמרוויח כ-65 אלף שקל נטו לחודש, ירוויח לאחר חידוש החוזה כ-90 אלף שקל.
2 צפייה בגלריה
שועה בפעולה
שועה בפעולה
החתימה קרוב. שועה נגד פאוק
(צילום: עוז מועלם)
אם הסאגה סביב שועה על סף סיום, קשה לומר את אותו הדבר על המגעים עם טרזייה תומא, שנחוש לעזוב. במועדון מעריכים כי למרות שהוא מחזיק בחוזה שיסתיים בקיץ הבא, השחקן לא יאריך את ההתקשורת. במידה והוא יידבק באי ההסכמה, הוא עשוי שלא להישאר במועדון, בין אם דרך הקפאתו או ניסיון למכור אותו כבר עכשיו.
2 צפייה בגלריה
איסמעילה סורו
איסמעילה סורו
עדיין על הכוונת. סורו
(צילום: אורן אהרוני)
בקבוצה טרם הרימו ידייים בגזרת איסמעיליה סורו, שכבר הגיע להבנות עם בית"ר ירושלים אולם הוא קשור בהתחייבות לוואלנסיין הצרפתית, שהשאילו אותו מסלטיק הסקוטית. בכל מקרה במועדון בוחנים אופציות נוספות. בנוסף, מדווחים בבירה כי עסקת העברתו של יון ניקאלסקו קרובה לחתימה, בתמורה ל-1.3 מיליון אירו.
במסגרת הניסיונות לצרף את אבישי כהן, יחפשו בבית"ר קבוצה שתהיה מוכנה לקלוט את עמית כהן. במידה ואורי דהן ישוחרר ממכבי חיפה, בבית"ר ירושלים ירצו להחתים אותו, עוד לפני שינסו להתחזק בבלם זר, כשעל הפרק גם החתמת קשר אחורי, שחקן כנף וחלוץ זרים. "תוך חודש יהיה פה חצי הרכב אחר, זה ייראה הרבה יותר", אמרו בבית"ר.