צפו: גוני נאור מדבר לראשונה מאז עבר למכבי חיפה
(צילום: ONE)
גוני נאור, הרכש החדש של מכבי חיפה, צפוי להיכלל בסגל כבר בשבת הקרובה למשחק הליגה מול נועלת הטבלה בני ריינה. נאור יצטרך להיכנס לנעליים הגדולות שיותיר אחריו הקפטן נטע לביא, שצפוי לעזוב בקרוב ליפן. מי שיקבל את הסרט במקומו הוא צ'ארון שרי.
נאור פרץ במדי הפועל ירושלים ומסמל את הפריחה מחדש של האדומים. הוא קשר אמצע שמרבה למסור מסירות מדויקות ומתוחכמות, יודע גם לחלץ כדורים וגם לוחץ גבוה את היריב, דבר שמתאים מאוד למשחק של הירוקים. בחיפה יהיו חייבים לעבוד איתו על הפיזיות מאחר שלביא ומוחמד אבו-פאני הצליחו הרבה מאוד בזכות הפיזיות שלהם.
3 צפייה בגלריה
נאור עם גל אלברמן ויעקב שחר
נאור עם גל אלברמן ויעקב שחר
נאור עם גל אלברמן ויעקב שחר
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)
בחיפה בטוחים שמדובר ברכש כישרוני שיהפוך בשנים הקרובות לאחד הקשרים הטובים בליגת העל: "גוני שחקן צעיר ומאוד מוכשר, השקעה מיידית ועתידית, הוא עם אופי נהדר, ילד שרוצה להתקדם ולהצליח ויש לו הרבה מאוד כדורגל, אין ספק שמדובר בעסקה ששני הצדדים רצו וייהנו ממנה", אמר גורם במועדון.
נאור דיבר היום לראשונה כשחקן מכבי חיפה, במסיבת העיתונאים לקראת המשחק בשבת (15:00). "אני מחכה לעלות ולהוכיח את עצמי", אמר. "אני שמח מאוד להיות פה, זה אתגר חדש ולא פשוט ואני מחכה להתחיל. הנעליים של נטע לביא ענקיות, אני מאוד מעריך אותו, לא נפגשנו, אני מנסה לעשות את שלי כגוני נאור ולא להיכנס לנעליים אחרות. גדלתי על גל אלברמן כמספר 6, לא הייתה היכרות מוקדמת ועכשיו זה הזמן להכיר".
3 צפייה בגלריה
גוני נאור. עכשיו הוא ירוק
גוני נאור. עכשיו הוא ירוק
גוני נאור. עכשיו הוא ירוק
(עמרי שטיין, ONE)
3 צפייה בגלריה
הקשר החדש של מכבי חיפה
הקשר החדש של מכבי חיפה
הקשר החדש של מכבי חיפה
(עמרי שטיין, ONE)
המאמן ברק בכר דיבר על ההפסד 3:0 במשחק העונה למכבי ת"א: "דיברנו איפה לא היינו בסדר, והדבר הכי חשוב הוא ללמוד מזה, אין לי ספק שנלמד. לגבי המשחק האחרון, זה שילוב של כמה דברים: גם מקצועית לא עשינו מה שתירגלנו וגם מבחינת הגישה שיחקנו מול קבוצה שנלחמת על החיים שלה, אבל לא שיחקנו כמו שצריך ונענשו בצדק".
בכר התייחס גם למשחק הצפוי מול ריינה, לה הפסידה חיפה בסיבוב הקודם באחת הסנסציות הגדולות בליגה בשנים האחרונות: "כל קבוצה צריכה את הנקודות, בטח הקבוצה מהמקום האחרון. ריינה היא היחידה שלא ניצחנו העונה. אנחנו לא יכולים לבוא בטיפת זלזול. אנחנו לא בתקופה טובה ונצטרך לבוא בשיא המוכנות ולשחק את הכדורגל שלנו".
לאחר יום חופש מכבי חיפה חזרה היום לאימונים, עם לחץ לא קטן בעקבות ההפסד למכבי ת"א, שסגר את הפער בטבלה לחמש נקודות. בקבוצה חוששים שאיבוד נקודות מול ריינה עשוי להכניס את הקבוצה לסיחרור. פרנצדי פיירו שפתח בהרכב מול הצהובים צפוי לשלם את מחיר ההפסד ולרדת לספסל, דולב חזיזה שהחלים מפציעה צפוי לחזור להרכב.