בית"ר ירושלים שוקלת לפטר את סלובודן דראפיץ' ובמועדון מתחילים לחשוב על האפשרות של מועמד אחר לאימון הקבוצה לאור התוצאות המאכזבות ולאחר ההפסד הדרמטי 2:1 למ.ס אשדוד הערב (רביעי).
בבירה ציפו למצוא את עצמם בחלק העליון של הטבלה אך נכון לעכשיו הקבוצה מסובכת מאוד בתחתית. התוצאות, ובעיקר היכולת, לא תואמות את השאיפות של ראשי המועדון, במיוחד לאחר החיבור עם השייח האמירתי חמד בן חליפה. הבעלים משה חוגג כתב בטוויטר: "מאוכזב יותר מכולם. מחכה לינואר. המהלך שעשיתי נועד לקחת את המועדון לימים אחרים".
3 צפייה בגלריה
דראפיץ' על הקווים
דראפיץ' על הקווים
דראפיץ' על הקווים. מעמדו מתערער
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
קונסטנטין מאוכזב, האשדודים חוגגים ברקע
קונסטנטין מאוכזב, האשדודים חוגגים ברקע
שי קונסטנטין מאוכזב, האשדודים חוגגים ברקע
(צילום: ראובן שוורץ)
שותפו של דראפיץ' לאימון הקבוצה, שי ברדה, אמר לאחר המשחק: "אנחנו פשוט נאיביים, חשבנו רק על איך לנצח והיה חוסר ריכוז. אין מקום לנאיביות כזו בכדורגל. זה מאוד מאכזב, הייתה שליטה מוחלטת שלנו אבל לא מקבלים על זה נקודות. זו סיטואציה לא נעימה ונוחה, אנחנו מאכזבים הרבה אנשים".
על העתיד על הקווים והאחריות של צמד המאמנים במצב, אף שלא הם בנו את הסגל, אמר ברדה: "אלו רגעים שלא קל להיות מאמן. אנחנו אחראים על הצד המקצועי ולא בורחים מאחריות. הקבוצה לא נראית טוב והייתה צריכה להיראות טוב, צריך להמשיך. רק לוזרים מרימים ידיים, נביא את המועדון למקום שלו והמזל קצת יתהפך. בית"ר הייתה צריכה לנצח במשחק הזה וגם מול כפ"ס, זה חוסר ביטחון שמתחבר משחק אחרי משחק".
3 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
"מאוכזב יותר מכולם". חוגג
(צילום: ראובן שוורץ)
הקפטן עידן ורד הוסיף: "זה לא פשוט, זו תקופה מאתגרת. אני עדיין בהלם ממה שקרה פה, היינו שווים היום 4-5 גולים, לחצנו ועשינו כל מה שרצינו. החטאנו ואז קיבלנו גול משום מקום".