חלוץ עירוני קריית שמונה, לוסיו מרניאו, הושעה היום (שישי) מהקבוצה בשל עבירת משמעת אלימה, כך על פי הודעת הקבוצה. בעקבות זאת הוא לא ייכלל בסגל למשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב. לוסיו נגח בפניו של הבלם אורי דהן בעקבות ויכוח שהתפתח ביניהם בסיום המשחק אתמול נגח הפועל חדרה.
מהמועדון נמסר: "בשל עבירת משמעת אלימה של השחקן, לוסיו מרינאו, כלפי שחקן אחר בקבוצה, החליט מאמן הקבוצה קובי רפואה להשעותו מכל פעילות עד לאחר המשחק הקרוב מול הפועל תל אביב. בנוסף השחקן יעמוד לוועדת משמעת במועדון ביום שני הקרוב. מועדון עירוני קריית שמונה, שלאורך שנים מוביל ומשמש דוגמה למלחמה באלימות, מגנה בחריפות כל מעשה אלימות וכאמור מטפל ויטפל בנושא ברצינות הראויה לו".
2 צפייה בגלריה
לוסיו מול עומר ניראון
לוסיו מול עומר ניראון
קובי רפואה החליט להשעות אותו. לוסיו מרניאו
(צילום: אביהו שפירא)
בשחקן הקבוצה, סמואל בראון שחש אמש ברע לאחר המשחק מול הפועל חדרה, נשלח הבוקר לבדיקת קורונה בה נמצא כחיובי. גם יתר השחקנים ואנשי המועדון עברו היום בדיקות קורונה.
לאחר ההפסד לבית"ר ירושלים 2:0 במחזור הקודם, עירוני ק"ש חזרה לעצמה עם שלוש נקודות משמעותיות אתמול במשחק חוץ על הפועל חדרה (0:1). המטרה של ק"ש מתחילת העונה הייתה העפלה לפליאוף העליון, ובקבוצה מבינים שרק יציבות היא שם המשחק.
2 צפייה בגלריה
אנסה חוגג עם חברים
אנסה חוגג עם חברים
אנסה חוגג עם חברים
(צילום: אורן אהרוני)
שחקן בקבוצה אמר אחרי הניצחון אתמול: "עשינו ניצחון חוץ חשוב מאוד, אך אנחנו צריכים להיות עם הרגליים על הקרקע ולחשוב על המשחק מול הפועל ת"א. מילת המפתח היא המשכיות. ניצחון על הפועל ת"א ייתן לנו פוש לעבר הפליאוף העליון".
קובי רפואה צפוי לשוחח עם הבעלים איזי שרצקי בנוגע לחיזוק הקבוצה בחלון העברות הנוכחי של ינואר. בק"ש חושבים בעיקר על חיזוק לחלק הקדמי, אך העובדה שנתב"ג סגור כעת עקב הקורונה יקשה על הקבוצה להנחית שחקן זר.
פורסם לראשונה: 08:35, 29.01.21