צפו בקובי רפואה ובני לם מדברים אחרי המשחק
(צילום: ONE)
אחרי שפתחה את העונה עם שני הפסדים רצופים שבמהלכם לא כבשה, הפועל ת"א השיגה אתמול (שני) ניצחון חשוב מאוד עם 0:2 על מכבי נתניה.
קובי רפואה ביצע שישה חילופים בהרכב מזה שפתח בהפסד 2:0 לסכנין במחזור שעבר, כשבן ביטון, סתיו למקין, גודפריד רומארטו, שלומי אזולאי, פאבלו גונזאלס וסנטיהו סלליך – ירדו לספסל, ואת מקומם תפסו דן איינבינדר, אל-ים קנצפולסקי, דור אלו, קייס גאנם (כבש את השער השני), אנטואן קונטה ואבו דוסו. השניים האחרונים רשמו הופעת בכורה בקבוצה והציגו יכולת נהדרת.
"זה ניצחון חשוב שיוריד הרבה לחץ שהיה במועדון, ואולי גם שינה תוכניות שכבר הוכנו מבעוד מועד למקרה של אפס נקודות", אמר גורם בקבוצה. "יש משחק ביום ראשון נגד הפועל באר-שבע, בוא נראה אם הבונקר והיציאה למתפרצות זה הצלחה חד-פעמית או שתהיה המשכיות ואז נדע שקרו דברים טובים".
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"א חוגגים
שחקני הפועל ת"א חוגגים
שחקני הפועל ת"א חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
מי שבלט מעל כולם הוא הישאם לאיוס, היהלום החדש בחלק הקדמי של האדומים שהגיע הקיץ מכפר קאסם מהליגה הלאומית. עוד במחנה האימונים ובמשחקי גביע הטוטו הרשים לאיוס והפך לאהוב האוהדים, ואתמול היה מעורב בשני השערים של הקבוצה. "בוקנסבוים הוא זה שהביא אותו", הודה גורם במועדון, "הוא עקב אחריו וסימן אותו עוד לפני סיום העונה, זה בינגו גדול של המנהל המקצועי".
גם סטפן מרינוביץ' - שוערה החדש של הקבוצה שהגיע הקיץ מהפועל נוף הגליל, ופתח את העונה ברגל שמאל ואף קיבל שריקות בוז מהקהל שלו - היה טוב אתמול וסיפק כמה הצלות נהדרות. "המעמד של סטפן מרינוביץ' מעורער? איך אני אמור לשחרר שוער אם לא דיברתי עם שוער אחר?" אמר קובי רפואה. "לא חשבנו על זה ומרינוביץ' יהיה השוער של הפועל ת"א". למרות הגיבוי שהשוער מקבל מהמאמן, נראה שהבעלים חושבים ואף עושים אחרת. "הודענו למרינוביץ' שאנחנו מחפשים אחר שוערים אחרים", אמר אחד מבעלי הקבוצה. "מעבר לעניין המקצועי, גם הלחץ של הקהל השפיע. אנחנו מחפשים שוער".
2 צפייה בגלריה
גיל יצחק שחקן מכבי נתניה מול יהב גורפינקל שחקן הפועל ת"א
גיל יצחק שחקן מכבי נתניה מול יהב גורפינקל שחקן הפועל ת"א
עתידו לא ברור. מרינוביץ'
(צילום: עוז מועלם)
מלבד חיפוש אחר שוער (אחת האופציות שנבדקו היא החזרתו של אריאל הרוש מהפועל באר-שבע, אך כרגע נראה כי אלונה ברקת אינה מוכנה לוותר עליו), המנהל המקצועי עומר בוקסנבוים מעוניין לחזק את הקבוצה בקשר אמצע ובשחקן כנף. כזכור וכפי שפורסם לראשונה ב-ynet, הקבוצה הודיעה לרומארטו, שלא היה בסגל אתמול, כי הוא משוחרר. גם מעמדו של גונזאלס התערער אחרי שלא שותף אתמול.