שלושה חודשים לאחר שהוצא צו סגירה לאצטדיון בשל ליקויי בטיחות, עדיין אין תכנית פעולה מאושרת. בתום שיחת זום שנערכה היום (שני) בין מנכ"ל הפועל באר שבע, אסי רחמים, ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ' ונציגי האוהדים של המועדון, טרם גובשה החלטה כיצד לפעול בנוגע לפירוק והרכבת הגג של אצטדיון טוטו-טרנר.
דנילוביץ' הציג לראשונה לוח זמנים משוער בו אמור האצטדיון לחזור לפעילות, בהתאם למתווה שייבחר. אם יוחלט לפרק את הגג ומיד לאחר מכן לבנות גג חדש, ההערכה היא שתוך שנה מהיום יוכלו לחזור ושחק באצטדיון. במקרה כזה תיאלץ הקבוצה לארח את כל משחקיה הביתיים בטדי וכך גם את המשחקים הראשונים של העונה הבאה.
1 צפייה בגלריה
עדיין לא נבחרה דרך פעולה לתיקונו. טוטו-טרנר בימים יפים יותר
עדיין לא נבחרה דרך פעולה לתיקונו. טוטו-טרנר בימים יפים יותר
עדיין לא נבחרה דרך פעולה לתיקונו. טוטו-טרנר בימים יפים יותר
(צילום: אורן אהרוני)
האפשרות השנייה, היא שיפורק הגג ולאחר מכן יוצבו עמודי תאורה חיצוניים שיאפשרו קיום משחקים ללא גג מעל ליציעים. אם תיבחר אפשרות זו, האדומים יוכלו לחזור הביתה בתוך זמן משוער של חמישה חודשים, ולקראת הפלייאוף. במידה ולאחר מכן יוחלט להרכיב גג חדש, מדובר בהליך של שבעה חודשים נוספים של השבתת האצטדיון.
נכון לעכשיו הצדדים נוטים לפרק את הגג ולהרכיבו מיד מחדש. "העונה בכל מקרה יש קורונה, אז עדיף כבר לעשות את העבודה בשלמותה ולחזור בעונה הבאה כשהאצטדיון יחזור להיות בדיוק כמו שהיה", אמר גורם שנכח בפגישה.