מצטרף לברק בכר: השוער עומרי גלזר חתם היום (חמישי) בכוכב האדום בלגרד על חוזה לשלוש שנים. הפועל באר שבע קיבלה תמורתו 1.2 מיליון אירו מאלופת סרביה. "משלימים את הפאזל שלנו לליגת האלופות עם שוער חדש, ברוך הבא עומרי גלזר", נכתב בטוויטר של המועדון הסרבי.
על פי הדיווחים בסרביה , מי שדחף לצירופו של השוער הישראלי הוא המאמן ברק בכר. גלזר שיחק בין השנים 2016 ל-2021 במכבי חיפה, בעונת 2020/21 זכה עימה באליפות כשוער שני. הפריצה הגדולה של גלזר הגיעה בהפועל באר-שבע בשנתיים האחרונות. גם אליה הוא הגיע כשוער שני, אבל זינק להרכב הראשון ומשם הפך לשוער הטוב בישראל. הוא זכה עם באר-שבע בגביע המדינה ובאלוף האלופים. העונה סיים עימה במקום השני בליגה. הוא גם הפך להיות השוער הראשון של נבחרת ישראל. העונה הוא ישחק בליגת האלופות עם הכוכב האדום
1 צפייה בגלריה
עומרי גלזר שוער הפועל באר-שבע
עומרי גלזר שוער הפועל באר-שבע
עומרי גלזר. עובר לכוכב האדום
(צילום: עוז מועלם)
"זה כבוד גדול בשביל להגיע למועדון הזה", אמר גלזר במסיבת העיתונאים בה הוצג, "זאת הזדמנות גדולה בשבילי, קיבלו אותי כאן מאוד יפה. הופתעתי מכך שברק בכר פנה אלי, אמרתי לו שאעשה הכל כדי להגיע. אנחנו רוצים לעשות דברים גדולים בליגת האלופות"
גלזר יוצא לראשונה בקריירה שלו לאירופה, כאשר על פי הדיווחים בסרביה, הוא אמור לתפוס את אפודת השוער הראשון, על חשבונו של מילאן בוריאן שטען כי "בכר פיטר אותו בטלפון". בנוסף, צוין כי בכר דחף להחתמתו של השוער הישראלי בן ה-27, וכעת "המאמן הישראלי קיבל את מה שרצה"
השוער נפרד אתמול מהפועל באר-שבע: "מוזר לי מאוד להיפרד, כבר כמה ימים שאני מנסה לחשוב מה לכתוב, איך להגיד שלום, זאת פרידה אבל זה לא הסוף אני בטוח. תודה על כל הרגעים, הזיכרונות והתארים שילכו איתי ועם המשפחה שלי לנצח. השנתיים האחרונות היו השנתיים הטובות בחיים שלי, אפשר להגיד שהשנתיים האלה הרגישו יותר כמו עשר. הבית שלי תמיד יהיה באר-שבע, בית שאפשר לי לגדול ועכשיו לפרוש כנפיים ולכבוש יעדים נוספים".