אמנם מועד האופציה להארכת חוזהו של ולדימיר איביץ' תם כבר לפני שבועות ארוכים, אולם במכבי תל אביב מעוניינים כי המאמן הסרבי יישאר. לכן ייתכן כי ייקבע תאריך בין שני הצדדים, שאם עד אותו יום המאמן הסרבי, ששכר סוכן במטרה להגיע לליגה בכירה יותר, לא יצליח לסגור בקבוצה אחרת, הוא יישאר.
במכבי היו רוצים להאריך את חוזהו, אולם נראה כי כרגע הכל תלוי באיביץ', כשבמקרה שיעזוב, יוחתם במקומן מאמן זר.
3 צפייה בגלריה
איביץ'
איביץ'
אולי הוא בכל זאת ימשיך. איביץ'
(צילום: ראובן שוורץ)
התיקו (1:1) נגד הפועל באר שבע מנע ממכבי ת"א לחגוג כבר בשבת הקרובה את תואר האליפות מול הפועל ת"א בבלומפילד, כשהנפת הצלחת צפויה להידחות לשבוע הבא.
אחרי התיקו השני ברציפות של הקבוצה, שחקנים במכבי סיפרו: "הפרשה לא השפיעה עלינו, היינו חסרי אנרגיות כי כבר זכינו בתכלס באליפות, עניין של זמן בלבד, זו הסיבה כשאין לך כבר איזה אתגר".
גם במועדון מבינים כי הדרבי בשבת הקרובה, אותו תארח הפועל, עלול להוביל להגעה המונית של אוהדים משני המחנות, כשישנו חשש כבד מעימותים, אך הרצון לזכות בתואר דווקא על חשבון היריבה הגדולה יידחה. ועדיין, גם בשבת לאחר מכן יתקיים דרבי, בו עשויה להתבצע הנפת הצלחת.
"אני לא שבע רצון מהמשחק, לא יצרנו מספיק מצבים", אמר איביץ' בסיום. "לא היה קצב טוב, באר-שבע שיחקה 120 דקות בגביע, אבל למה אנחנו היינו בקצב כזה אחרי שבוע בלי משחקים. יש לנו עוד שישה משחקים ולא סיימנו את העבודה שלנו".
גם הקפטן שרן ייני ניסה להסביר: "חשוב לנו לנצח את הקבוצות הטובות כדי להראות את היתרון שלנו. הם כבשו גול פנטסטי, אלגנטי, עד אז הרגשנו טוב יחסית, חבל שאיבדנו את הנקודות".
3 צפייה בגלריה
ז'וסואה
ז'וסואה
שחקני מכבי ת"א לא התרגשו מאיבוד הנקודות. פרץ עם אבוקסיס בסיום
(צילום: עוז מועלם)
מאות מאוהדי מכבי ת"א הגיעו אמש בתהלוכה לכיוון אצטדיון בלומפילד, בו התקיים המשחק מול ב"ש, אולם הפעם הם נחסמו על ידי כוחות משטרה שהגיעו למקום. חלקם קיללו את הקטינות ומצד שני עודדו את הכדורגלנים החשודים בפרשה.
עוד לפני תחילת המשחק ניסו מאות אוהדים להגיע לאזור האיצטדיון ביפו, אולם נהדפו, כשחלקם שר: "הנערות זונות" בזמן שהמשטרה פינתה אותם מהמקום. במקביל, מאות אוהדים שרו ועודדו את הכדורגלנים המעורבים בפרשה. אוהדים רבים שהיו עדים לאותם שירי גנאי נגד הקטינות ביקרו את התנהגות אותם אוהדים.
3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי ת"א מחוץ לבלומפילד
אוהדי מכבי ת"א מחוץ לבלומפילד
המשטרה חילקה דוחות לאוהדים שהיו ללא מסכות
(צילום: ראובן שוורץ)
גם בסיום המשחק ניסו אוהדי הקבוצה להתקרב, הם לוו על ידי שוטרים והלהיטו את הרוחות בעיקר עם שירי גנאי נגד היריבה העירונית, הפועל ת"א, כשהמשחק בין השתיים עלול לעורר עימותים בין מחנות האוהדים ברחובות תל אביב ויפו, מה שמוביל להיערכות מודיעינית ומשטרתית נרחבת.
לראשונה, המשטרה חילקה אתמול דוחות לאוהדים במהלך הפינוי שלהם בסיום המשחק, מאחר שלא עטו על פניהם מסכות. מהמשטרה נמסר: "בוצעה אכיפה וחולקו 16 דוחות תוך הפרת תקנות מחוץ לאצטדיון בלומפילד במהלך משחק הכדורגל שנערך אמש. בתוך כך נעצר אוהד שהשליך חזיז סמוך לכוח משטרה שפעל במקום. החשוד בזריקת החזיז, חייל בשירות סדיר, נעצר לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה הורחק ממגרשי הכדורגל לאלתר והועבר להמשך הטיפול החקירתי בעניינו לגורמי מצ"ח".