מכבי חיפה תארח הערב (שני, 20:45) את הפועל ת"א, לקרב קצוות בין הראשונה לאחרונה. הירוקים מגיעים למשחק במומנטום חיובי עם שלושה ניצחונות רצופים ויחס שערים 0:8 בשלושת משחקיהם האחרונים.
מאמן הירוקים, ברק בכר, התייחס לעובדה שהירוקים לא ספגו שלושה משחקים ברציפות ואמר: "זה לא עניין של נוסחה, כולם מבינים את החשיבות של כל פעולה. כאשר אתה מנצח שלושה משחקים ברציפות ולא סופג זו הרגשה טובה, אבל אנחנו זוכרים את שני ההפסדים לפני כן. אנחנו משחקים מול קבוצה שבתקופה פחות טובה והפסדנו כבר לקבוצות שהיו בתקופות פחות טובות".
1 צפייה בגלריה
דולב חזיזה וברק בכר
דולב חזיזה וברק בכר
דולב חזיזה וברק בכר
(צילום: עוז מועלם)
רז מאיר, שהפך למגן הימני הפותח על חשבון ארנסט מאבוקה דיבר על מעמדו: "אני מאוד מאמין בעצמי ועובד קשה מאוד כדי להיות על המגרש. אני שמח על ההזדמנות ומקווה להמשיך בהרכב". מאיר מסיים חוזה בסיום העונה אך הבהיר: "מכבי חיפה זה הבית שלי כמובן שארצה להישאר כאן".
בכר ימשיך עם ההרכב שניצח את במחזורים האחרונים. המשמעות היא שמלבד מאבוקה, גם טאלב טואטחה ימתין לצ'אנס על הספסל. בכר ייהנה לראשונה העונה מסגל מלא, כאשר יאניק וילדסחוט שנעדר בחודש האחרון ימתין על הספסל, ביחד עם יובל אשכנזי שנכנס כמחליף במשחקים האחרונים.