בבית"ר ירושלים חוששים. שמונה ימים נותרו עד לתום חלון ההעברות והצהובים-שחורים פשוט לא מצליחים למצוא שוער זר, כאשר כפי שזה נראה כרגע הם ייאלצו להישאר עם איתמר ישראלי כשוער הפותח. במועדון ניהלו מספר מגעים שלא צלחו עם מספר שוערים, כשבימים האחרונים הגיעו עשרות מועמדים לבית וגן, אולם עדיין לא נמצא אחד שהרשים יתר על המידה את הצוות המקצועי.
בקבוצה של יוסי אבוקסיס כבר סיכמו עם דן ביטון, שהביע נכונות להתפשר משמעותית על מנת להגיע בהשאלה עד לסיום העונה. במועדון מאמינים כי ההחלטה של מכבי ת"א להמתין עם השחרור שאמור היה לצאת לפועל כבר היום, תשתנה עד לסיום חלון ההעברות, מאחר והקשר רוצה לחזור ולשחק והעדיף את האופציה של בית"ר על פני הצעות אחרות שקיבל.
1 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
בית"ר תמצא שוער? יוסי אבוקסיס
(צילום: שרון צור)
בבית"ר ממתינים לתשובה של בית הדין העליון בעקבות הערעור שהגישו נגד עונש הרדיוס שקיבלה הקבוצה. כזכור, בית הדין פסק לראת הצהובים-שחורים וקבע כי המשחק במסגרת המחזור הקרוב בליגת העל נגד הפועל חדרה שייערך בטדי, יתקיים ללא קהל.
במועדון לא פוסלים חיזוק של זר גם בעמדה קדמית, כשישנה התנהלות כספית סביב שחרורו של אדוארדו גררו, שמי שרוצה לצרפו היא בני סכנין. גררו דורש מענק בעבור שחרורו מבית"ר, כשבמידה ויימצא זר התקפי הוא יגיע, ואם גררו לא יסכים לעזוב, יקפיאו אותו