ברק בכר כבר יודע איך ישמור על המקום הראשון והמומנטום החיובי של מכבי חיפה גם אחרי פגרת המונדיאל.
ליגת העל תצא ביום שני לחופשה של כחודש, ומאמן האלופה מתכוון להתייחס לפגרה בדיוק כמו להכנות של פתיחת העונה בקיץ - הכל כדי להמשיך את הריצה של המועדון לזכייה שלישית ברציפות בתואר האליפות. התוכנית של בכר כוללת, בין היתר, לו"ז אימונים אישיים לשחקנים, תפריט מיוחד לכל חברי הסגל, אימונים זהים לאלו שהיו טרום העונה, מחנה אימונים מיוחד בחו"ל ושיקום הפצועים.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר. יש לו תוכנית
(צילום: עוז מועלם)
"התוכנית של בכר בעצם מתייחסת למחזור ה-14 של אחרי הפגרה בדיוק כמו לפתיחת העונה החדשה בקיץ האחרון", הסביר גורם בכיר במועדון. "המטרה של המאמן היא להחזיר את הקבוצה למשחקים כאילו אנחנו במחזור הראשון. מכבי חיפה תעשה הכל כדי לשמור על האליפות".
כאמור, ביום ראשון לאחר המפגש מול הפועל ת"א במחזור ה-13, תצא מכבי חיפה כמו שאר הקבוצות בליגת העל לפגרת מונדיאל ארוכה, וההרגשה אצל הירוקים היא סוג של סיום עונה בעקבות הלו"ז הצפוף והמטורף שעברו בשלושת החודשים האחרונים - 26 משחקים רשמיים.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
מכבי חיפה רוצה לחזור מהפגרה בכושר
(צילום: עוז מועלם)
במכבי חיפה מתכננים להעניק לשחקנים ולצוות המקצועי שבועיים של חופשה, ואז מיד לחזור לשגרת אימונים והכנות אינטנסיביות, בדיוק כמו לפני פתיחת העונה. "אנחנו צריכים חופשה קצרה וקצת שקט. השחקנים יוכלו לנוח, הזרים ישלימו פערים עם המשפחות, ואז נסתער שוב על האליפות בכל הכוח", אמרו במכבי חיפה.
התוכנית של בכר כוללת גם הסתכלות קדימה לעבר חלון ההעברות בחודש ינואר. מאור לוי, עופרי ארד ובן שהר עשויים לעזוב את הקבוצה, ולפחות שלושה שחקנים חדשים צפויים להגיע. אחד המועמדים המובילים הוא חלוץ הפועל קריית-שמונה, איתמר שבירו. גם עדן קארצב, שחקן מכבי נתניה, חזק על הכוונת.