לאחר דניאל פרץ ועומרי גאנדלמן, בהתאחדות לכדורגל הודיעו היום (חמישי) כי שון גולדברג יהיה חריג הגיל השלישי של הנבחרת הצעירה למשחקים האולימפיים בפריז בקיץ הקרוב.
שון גולדברג משחק במכבי חיפה מעונת 2021/22 וזכה עמה בשתי אליפויות והופיע איתה גם בליגת האלופות בעונה הקודמת. עם הזמן הוא הפך לבאנקר במרכז ההגנה של הירוקים ובקמפיין האחרון הפך גם לבלם פותח בנבחרת ישראל הבוגרת, במדיה יש לו 11 הופעות.
1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ישראל שון גולדברג
שחקן נבחרת ישראל שון גולדברג
ייסע לפריז. שון גולדברג
(צילום: אלעד גרשגורן)
מאמן הנבחרת האולימפית, גיא לוזון, התייחס לבחירה: "שלושת החריגים נבחרו בקפידה והסיבה הראשונה לבחירתם היא האישיות יוצאת הדופן שלהם. שון גולדברג הוא בלם עם ניסיון רב גם בזירה המקומית וגם בזירה הבינלאומית ואני בטוח שיתרום לנו רבות במשחקים האולימפיים בפריז בקיץ".
שון גולדברג: "שמח מאוד שנבחרתי להיות אחד משלושת חריגי הגיל בנבחרת האולימפית ולייצג את מדינת ישראל באולימפיאדה, זה חלום נוסף שמתגשם ואני אעשה הכל כדי לעזור לחברים שלי בקיץ בפריז. ההשתתפות באולימפיאדה היא היסטוריה ואני מאוד מקווה שנצליח לכתוב את ההיסטוריה מחדש, דווקא בימים הקשים שעוברים על המדינה, זהו כבוד גדול לייצג אותה".
הנבחרת תפתח את אימוניה בחודש הבא (19 ביוני) לקראת האולימפיאדה. להלן הסגל המורחב לאימונים בבית הנבחרות בשפיים (הסגל אינו סופי, סגל רשמי למשחקים האולימפיים יפורסם ב-2 ביולי).
הסגל שיפתח את האימונים הוא: דניאל פרץ, עומר ניראון, ניב אליאסי (שוערים), רוי רביבו, עילי פיינגולד, נעם בן הרוש, אור ישראלוב, נועם מלמוד, סתיו למקין, דורון ליידנר, איתי בן חמו, שון גולדברג (הגנה), עידו שחר, אושר דוידה, דור תורג'מן, עילאי חג'ג, ענאן חלאיילי, עומרי גנדלמן, איתן אזולאי, אמיר גנאח, איינאו פרדה, אוסקר גלוך, ליאל עבדה, ניב יהושע, עידן טוקלומטי, עדי יונה, אלעד מדמון, מוחמד אבו רומי, לירן חזן (קישור והתקפה).
זה השער הגדול ביותר של רונאלדו בברצלונה?
(ONE)