מכבי ת"א רחוקה כבר 8 נקודות ממכבי חיפה וכדי להתקרב אליה משמעותית היא תהיה חייבת קודם כל לנצח מחר (שני, 20:30) את מכבי נתניה, במשחק שינעל את המחזור ה-22 בליגת העל.
"אנחנו נפגוש קבוצה טובה מאוד, אבל לא יכולים לחשוב שתיקו זו תוצאה טובה בחוץ - אסור לנו לעשות טעויות ואנחנו צריכים לייצר הזדמנויות במטרה לנצח", אמר מאמן מכבי ת"א, אייטור קראנקה, במסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק.
1 צפייה בגלריה
אייטור קראנקה מאמן מכבי ת"א
אייטור קראנקה מאמן מכבי ת"א
לא חושב על תיקו. קראנקה
(צילום: עוז מועלם)
"אני לא יכול לומר לכם את מה שאמרתי לשחקנים, אבל אנחנו תמיד רוצים להיראות כמו שנראינו נגד מכבי חיפה", הוסיף הספרדי. "כי הכדורגל שונה כשהכדור אצלך ברגל. במשחקים אחרי זה אפשרנו ליריבות להחזיק בכדור וזה יצר לנו בעיות. אנחנו רוצים להשתפר".
קראנקה נשאל עד כמה הקבוצה נפגעה לאחר עזיבתו של אוסקר גלוך לזלצבורג. המאמן ענה: "אני צריך לחשוב על השחקנים שנמצאים פה. אני לא יכול להגיד משהו לערן זהבי או לג'ורג'ה יובאנוביץ' אם הם החטיאו, כי הם נלחמים כמו חיות על כר הדשא במטרה להבקיע. אהיה מודאג כשלא נגיע למצבים".
יובאנוביץ' עצמו סיכם: "אנחנו מועדון גדול שרוצה לנצח בכל משחק, אבל לא תמיד אפשר להבקיע חמישה או שישה שערים וזה נורמלי לא לנצח משחקים במהלך העונה. אנחנו לא מפחדים משום דבר. לא שיחקנו רע במשחקים האחרונים, אבל לא הבקענו וזה עלה לנו בנקודות".