המעבר הגדול ביותר עד כה בכדורגל הישראלי הקיץ הוא של דור מיכה לבית"ר ירושלים. היום (שישי) שחקן הרכש החדש של מחזיקת הגביע, שעל מועמדותו לקבוצה פורסם לראשונה ב-ynet, הגיע למחנה האימונים של הירושלמים בבולגריה.
בבית"ר סימנו את מיכה כבר לפני כחודש, במהלך השיחות מול באר-שבע שהביעה עניין ראשוני בירדן שועה (ממנו לבסוף ירדה בשל הטלת וטו של המאמן אליניב ברדה). רק אתמול בשעות הצהריים נסגרו תנאי העזיבה שלו, כשבאר-שבע תשלים לו שכר של 50 אלף אירו והוא ירוויח בחוזה החדש שלו בבית"ר כ-200 אלף אירו. לבית"ר תהיה אופציה להשאירו בקיץ הבא לעונה נוספת.
2 צפייה בגלריה
שחקנה החדש של בית"ר ירושלים דור מיכה
שחקנה החדש של בית"ר ירושלים דור מיכה
"יש לו הרבה רעב ורצון להוכיח". מיכה
(אתר בית"ר ירושלים)
"הבאת דור מיכה הייתה אחת המטרות שהצבנו לעצמנו בקיץ ואנחנו שמחים שהוא הגיע. יש לו הרבה רעב ורצון להוכיח שהוא עוד שחקן משמעותי בכדורגל הישראלי", אמרו במועדון.
בהודעה הרשמית של בית"ר בנוגע להצטרפותו של מיכה, הוספו המילים כי ההחתמה "בכפוף לתוצאות הערעור שהתקיים בראשון האחרון תחת הרכב של חמישה דיינים בבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בכל הקשור לענישה בשל אירועי הגביע". מדובר בהמשך ישיר להצהרה של ברק אברמוב ב-ynet, לפיה אם הענישה לא תשונה, הוא ישבית את הפעילות בבית"ר.
2 צפייה בגלריה
בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב על הבמה בגן סאקר בחגיגות הזכייה בגביע
בעלי בית"ר ירושלים ברק אברמוב על הבמה בגן סאקר בחגיגות הזכייה בגביע
יעמוד באיומו? אברמוב
(צילום: עוז מועלם)
אברמוב גם נתן את ההוראה לשלוח את ההבהרה למינהלת הליגות לפיה בית"ר לא תתייצב למשחק "אלוף האלופים" בעוד כשבועיים מול מכבי חיפה אם העונש לא ישונה. "אברמוב לא מאיים, הוא הבהיר חד משמעית שאם הענישה לא תשונה ובית"ר תורחק מגביע המדינה, הוא סוגר את המועדון", אמרו במועדון.
מעבר להצטרפות של מיכה, במועדון עוד פועלים לחזק את הקבוצה בבלם זר, כשגם המועמדות של איתן טיבי על הפרק במידה ואורי דהן יישאר במכבי חיפה. בקבוצה מחפשים גם שחקן התקפה במקומו של דנילו אספרייה. בבית"ר כבר גיבשו עמדה לפיה הקולומביאני לא יישאר במועדון, אחרי שכבר הודיע על כך לבית"ר, כשעתה יתנהלו מגעים עם צסק"א סופיה המעוניינת בו. בהנחת העבודה גם יון ניקואלסקו לא ימשיך בקבוצה, למרות שאברמוב לא מתפשר על הצעה של פחות מ-1.5 מיליון אירו. ירדן שועה לא קיבל שום הצעה עד כה מקבוצות ליגת העל, סוכניו עוד מנסים למצוא לו מועדון בחו"ל, אחרת הוא יישאר אצל מחזיקת הגביע.