רוי רביבו לאחר המשחק מול רומניה
(צילום: באדיבות ONE)
"כנבחרת שהציבה לעצמה כמטרה לעלות ליורו בקיץ הבא בגרמניה, לנצח את בלארוס בבית זו חובה. אין שום אפשרות אחרת". בנבחרת ישראל מתכוננים לקראת המשחק הערב (שלישי, 21:45) בבלומפילד מול אחת משתי נמושות הבית, אולם גם זו שהקשתה עליה במשחק החוץ בבודפשט.
בנבחרת הציבו שתי מטרות: הראשונה, לאפס את הנתון המביך שמציב אותה בין שתי ההגנות עם רצף הספיגות הארוך ביותר כרגע באירופה, כשרק ליכטנשטיין לפניה. ישראל, כידוע, ספגה ב-20 משחקיה האחרונים. המטרה השנייה, לסיים את חלון המשחקים מול רומניה ובלארוס עם ארבע נקודות. בטח לאור העבודה שבחודש הבא כבר מצפים לנבחרת צמד משחקים קשים מול שווייץ וקוסובו.
2 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל
נבחרת ישראל
אופטימיים. שחקני נבחרת ישראל
(צילום: שאול גולן)
המחצית השנייה בבוקרשט, שהייתה הטובה ביותר בעידן יוסי בניון ואלון חזן עד כה, העניקה הרבה אופטימיות בנבחרת וזו אחת הסיבות שלא יבוצעו יותר מידי שינויים בהרכב. סתיו למקין יפתח בהרכב בשל הפציעה של שון גולדברג. בהופעת הבכורה שלו בשבת, בלם שחטאר דונייצק שנכנס לרבע השעה האחרונה ברומניה והציג יכולת מצוינת. שון וייסמן צפוי לפתוח במקום דור תורג'מן, וכרגע לפחות נראה כי שגיב יחזקאל, שהיה נהדר בעמדת הכנף הימני, יקבל את הקרדיט. ישנה אפשרות כי גבי קניקובסקי, שנכנס כמחליף מול רומניה, יפתח ברגע האחרון במקומו.
"אסור לנו לזלזל ביריבה שניצחנו בפוקס בדקה האחרונה משער מבעיטה מהקרן", אמר אחד משחקני הנבחרת. "אנחנו צריכים לנצח לכל משחק בבית, מבלארוס דרך שווייץ, אבל לדעת לכבד את הנבחרת שממול. הם עשו לנו צרות, כשבשני המשחקים האחרונים הם ניצחו את קוסובו ועשו תיקו באנדורה. זו צריכה להיות הגישה".
2 צפייה בגלריה
למקין
למקין
יפתח בהרכב. למקין
(צילום: שאול גולן)
למרות שמדובר בנבחרת חלשה במיוחד כמו בלארוס, בלומפילד יהיה מפוצץ הערב. נכון להבוקר נותרו כ-500 כרטיסים בלבד. "זה מראה את השינוי בנבחרת, האמונה של כולם בה, בטח אחרי שראו את השילוב של הצעירים, היכולות של אוסקר גלוך ומנור סולומון. כיף לראות את הנבחרת הזו והקהל התחבר אליה. הוא ימלא את בלומפילד כמו נגד אלבניה וקוסובו".