מכבי ת"א רשמה אתמול (חמישי) עוד ערב מאכזב מבחינתה בליגה האירופית. למרות דקות טובות שלה מול מיטיולן הדנית, היא סיימה את המשחק ללא שער זכות ובעיקר עם הפסד "ביתי" 2:0 לקבוצה בינונית למדי.
"בכדורגל אין מגיע. אני לא מאמין במזל. צריך להמשיך ולעבוד קשה. אם נעבוד קשה, גם יגיע לנו יותר", הבהיר מאמן מכבי ת"א ז'רקו לאזטיץ'. "כמובן שבכדורגל המטרה בסופו של דבר להבקיע ולא הצלחנו למרות כל המצבים".
2 צפייה בגלריה
למקין
למקין
היה קרוב לכבוש בבכורה. למקין
(צילום: Andrej ISAKOVIC / AFP)
אחרי שחתם במכבי ת"א לקראת סיום חלון העברות, סתיו למקין ערך אתמול את הופעת הבכורה שלו במדים הצהובים ועוד היה קרוב בלכבוש שער בכורה, אבל לבסוף לא הצליח לסייע לקבוצתו החדשה שנותרה עם אפס נקודות בליגה האירופית אחרי שני מחזורים.
הבלם, ששיחק אתמול כמגן ימני, בחר בסיום להתייחס דווקא לצד החיובי: "התוצאה מאכזבת. יש לנו הרבה דברים טובים מהמשחק וגם דברים שצריך לשפר. אנחנו באמת מאוכזבים. יהיו דברים טובים יותר שניקח מהמשחק הזה ואנחנו מוכנים למשחק הבא".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א סתיו למקין לצד דור פרץ
שחקן מכבי ת"א סתיו למקין לצד דור פרץ
הפסד מרגיז. פרץ מנסה לכבוש, אתמול בבלגרד
(REUTERS/Marko Djurica)


"הייתה לי החמצה והיו לנו עוד מצבים. אבל כמו שאמרתי אנחנו כן לוקחים את הדברים החיוביים מהמשחק הזה. הוכחנו שאנחנו יודעים להתמודד מול יריבות ברמות האלה. אנחנו עם הפנים למשחקים הבאים".
על הבכורה: "רציתי שזה יסתיים אחרת. מאכזב שהפסדנו במשחק הבכורה שלי אבל נקווה שבהמשך יהיה טוב יותר. אני מרגיש שהמאמן מאמין בי וסומך עלי".