תסכול בטרנר: האדומים מבירת הנגב נעלו את המחזור השלישי עם 0:0 נגד הפועל ת"א. זאת למרות שהאורחים שיחקו החל מהדקה ה-42 בעשרה שחקנים, בעקבות צהוב שני שספג אל ים קנצפולסקי. גם הופעה הירואית של השוער אמיליו זובאס מנעה מהקבוצה של אליניב ברדה למצוא את הרשת ולרשום ניצחון שני לעונת 2023/24.
ברדה המאוכזב סיכם: "ערב מתסכל. להחזיק כדור 90 אחוז מהזמן, הזדמנויות, כדורים שורקים ליד השער. אבל זה הכדורגל. אני תמיד רוצה לנצח, תמיד רוצה להציג את הכדורגל הכי טוב שאפשר, בטח ביום כזה כשהאצטדיון מלא. בטח שחבל על הנקודות האלה, אבל חבל זה משהו שאי אפשר לבכות עליו".
3 צפייה בגלריה
הפועל באר-שבע הפועל ת"א
הפועל באר-שבע הפועל ת"א
אנשי הפועל באר-שבע מתוסכלים בסיום
(צילום: הרצל יוסף)
"גם נגד ריינה היו לנו מספיק מצבים כדי להכריע את המשחק. השתמשנו בכל הכלים האפשריים אבל לא היינו מספיק איכותיים ליד השער מול קבוצה שהתגוננה נכון. בסוף צריכים לשים את הכדור ברשת ולא עשינו את זה".
בעקבות העזיבה של רמזי ספורי ושגיב יחזקאל, אמר המאמן: "אני מאמין בסגל, בשחקנים שלי, תמיד, גם אחרי שעזבו שחקנים מצוינים, שחקני נבחרת. נגדל שחקנים חדשים, הפועל באר שבע חיה וקיימת. תומר חמד? חסר לנו מהירות וריצה לעמוק, מכבד אותו, זה שיקול מקצועי".
"היום שיחקנו כדורגל טוב בחצי הראשון והשני, להפועל ת"א יש התקפה מצוינת שלא סיכנה אותנו כלל, השחקנים היו טובים מבחינת גישה. מטרה? להוציא את המקסימום מהסגל ולשחק את הכדורגל הכי טוב שאנחנו יכולה ולייצר שחקנים, וזה מה שיוביל אותנו למקום טוב".
3 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
"בסוף צריך לשים את הכדור ברשת". ברדה
(צילום: הרצל יוסף)
חלוץ הפועל באר-שבע, אלון תורג'מן, הוסיף: "חוץ מהכדור ברשת ראיתי הכל על המגרש, יש משחקים כאלה שאתה הכל חוץ מגול. זה מתסכל. זה הזמן שלכם לירות עליי, מבטיח לקהל ולאוהדים שאני אפצה אותם. בשבת יש עוד משחק ושמה נצטרף לקחת את הנקודות. גם נגד 11 שחקנים שלטנו בצורה אבסולוטית. לא רוצה לדבר על הקבוצה היריבה אבל אולי שופטים צריכים להוסיף עוד זמן כשקבוצה באה לשרוף אותו, אבל זה לא תירוץ. כן. האחריות עליי, על כולנו. זאת המטרה שלי, העבודה שלי. יש דרך ארוכה ונסתכל בסופה אחורה על הכל, שוב, מצטער בפני הקהל".
3 צפייה בגלריה
הפועל באר שבע הפועל ת"א
הפועל באר שבע הפועל ת"א
"לא נוותר בלי מאבק". שחקני הפועל ת"א בהופעה נדירה ברחבת בא-שבע
(צילום: הרצל יוסף)
"כשמגיעים לבאר שבע זה תמיד משחק קשה", אמר בסיום מאמן הפועל ת"א מייקל ולקאניס. "מדובר בקבוצה טובה וקשה להשיג פה תוצאה טובה. הייתה פה קבוצה שנלחמה וצריך להעריך את זה. זה לא הכדורגל שרצינו להציג, שיחקנו לרגליים של באר שבע וברגע שהורחק לנו שחקן כבר היה לנו קשה יותר. אנחנו בונים קבוצה ונצטרך להגיע לעוד משחקים כאלה כדי לעשות את ההתקדמות שלנו".
"זה אף פעם לא קל לבנות קבוצה, ולא נוותר בלי מאבק, אנחנו רוצים להיות בטופ 6 וזה בטוח, תוצאת הסיום היא רגע שסימן איזו קבוצה אנחנו הולכים להיות, כשאנחנו מחלצים נקודה במשחק כזה. זה לא הכדורגל שרצינו להציג אבל אי אפשר שלא להעריך את המאמץ שהחבר'ה הציגו היום. השוער נתן כמה הצלות מדהימות, אני מבסוט מכל השחקנים".
"האם אני קונה תיקו כזה בדרבי? מהיום ראשון שאני פה כולם ממדברים רק על הדרבי. ננוח ונתחיל לעבוד להתכונן לקראתו. היום אנחנו מרוצים מנקודה בגלל שהיינו בעשרה שחקנים, הדרבי זה משחק חדש. נבוא לנצח אותו".
זובאס שכאמור הצטיין בין הקורות של הפועל ת"א אמר בסיום: "השחקנים יותר עייפים ממני למרות המאמץ שלי בשער, כולנו עייפים אחרי משחק כזה כקבוצה. כולנו עבדנו כמו משוגעים, ראיתי איך המגנים רצו ועשו עבודה. זה קשה לשחק בעשרה שחקנים בטח נגד קבוצה כמו באר-שבע, בגלל זה אני שמח על התוצאה. עוד לא חושבים על הדרבי, רק סיימנו את המשחק עכשיו. כמובן שנתן מאה אחוז כדי לנצח".