מכבי חיפה קיימה אתמול (שלישי) אימון מסכם לקראת משחק החוץ הערב (21:30) מול אלופת סלובקיה סלובן ברטיסלבה במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. אם החבורה של מסאי דגו תעלה לסיבוב הפלייאוף בתום המפגש הכפול, אלופת שווייץ יאנג בויז ברן היא כל שתפריד בינה להעפלה שנייה ברציפות לשלב הבתים של המפעל היוקרתי ביבשת.
הירוקים ינסו להסתדר ללא צ'ארון שרי שנשאר בארץ מאחר שאשתו ילדה אתמול, וחסרונו משמעותי מאוד שכן ההולנדי הוא ללא ספק האס של הקבוצה מפתיחת העונה עם יכולת יוצאת מכלל. ליאור רפאלוב צפוי לפתוח במקומו בהרכב. "צ'ארון כוכב - ועל זה אין עוררין. אבל אנחנו לא קבוצה שתלויה בשחקן אחד", הצהיר שחקן בקבוצה. "מצפה לנו משחק לא פשוט בכלל ומי שישחק יצטרך לתת 200 אחוז כדי שנעשה עוד צעד בדרך למטרה".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי מול שוער שריף טירספול מקסים קובאל
שחקן מכבי חיפה צ'ארון שרי מול שוער שריף טירספול מקסים קובאל
נשאר בארץ. שרי
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה דיא סבע
שחקן מכבי חיפה דיא סבע
בחיפה בונים עליו. סבע
(צילום: עוז מועלם)
בחיפה בונים על דיא סבע, שעדיין לא נכנס לעניינים העונה - והחוזה החדש והיקר בתולדות המועדון שעומד על כ-600 אלף אירו לעונה מהדהד לכולם פעם אחר פעם. בחיפה מאוד מעריכים את היכולת המקצועית של סבע ובטוחים שהוא יתחיל לפרוע שטרות בקרוב.
דולב חזיזה, שלא התאמן ביום שני בגלל שחש רגישות בשריר, צפוי לפתוח בהרכב. אתמול הוא השלים אימון מלא ובחיפה מאוד מרוצים מפתיחת העונה שלו, כשהוא גם צפוי לחתום בקרוב על חוזה משודרג. דגו - שלא תרגל הרכב מחשש לריגול של הקבוצה המקומית - צפוי לעלות במערך הרבה יותר מבוקר מאשר מול שריף טירספול עם שני קשרים אחוריים כאשר עלי מוחמד יפתח לצידו של מחמוד ג'אבר, שנכנס כמחליף מול שריף והצטיין.