קבלת פנים מאוד לא נעימה לחלוץ החדש של הפועל באר-שבע, פטריק קלימלה, שביתו נפרץ הלילה (בין שלישי לרביעי). פורץ אחד לפחות נכנס לדירה בה הוא מתגורר בבאר-שבע וגנב חפצים אישיים יקרי ערך של החלוץ. במהלך השוד קלימלה התעורר ורדף אחרי הפורץ, שהצליח לברוח.
הפולני, שבאופן טבעי היה מבוהל מאוד, יצר קשר עם אנשי הקבוצה שהגיעו אליו והרגיעו אותו. בהמשך יצרו אנשי הקבוצה קשר עם המשטרה להגשת תלונה. "זה מקרה מזעזע. אנחנו מקווים שפטריק ידע להתאושש מזה", אמרו בקבוצה. בכל מקרה הבית הפרטי בו התבצעה הפריצה משמש כמשכן זמני לקלימלה שבקרוב יקבל דירה קבועה מהמועדון.
1 צפייה בגלריה
פטריק קלימלה עם חולצת הפועל באר-שבע
פטריק קלימלה עם חולצת הפועל באר-שבע
קלימלה מוצג בהפועל באר-שבע
(הפועל באר-שבע)
כזכור, החלוץ חתם לשלוש וחצי עונות בקבוצה. לאחר החתימה אמר הפולני: "אני נרגש לפתוח פרק חדש בקריירה שלי. לצד השינוי המקצועי מדובר גם במעבר עבורי ועבור משפחתי. שמעתי דברים טובים על העיר בכלל ועל המועדון והאוהדים בפרט ואני מצפה למפגש איתם באצטדיון טוטו טרנר".
ההחתמה של קלימלה התאפשרה לאחר שאנדרה מרטינס נפצע וסיים את העונה, ופינה משבצת לזר שישי. קלימלה שיחק בשנתיים האחרונות בניו יורק רד בולס מה-MLS. ב-2021 כבש שמונה שערים ובישל שישה נוספים ובעונת 2022 הבקיע חמישה שערים ובישל שלושה.
אתמול בלילה הושאל החלוץ אסטריט סלמאני לקבוצת מיידטלנד מהליגה הדנית. השבדי, שלא סיפק את המספרים שציפו ממנו מאז הצטרף הקיץ, ינסה את מזלו בקבוצת הפאר הדנית. מיידטלנד ידועה בכל העולם בזכות מערכות הסקאוטינג והאנליזה פורצות הדרך שלה. הדנים השאירו לעצמם אופציה לרכישתו של סלמאני בסיום העונה, כך שאם הוא ירשים בליגה הדנית הוא למעשה סיים את דרכו בהפועל באר-שבע.
עזיבתו מפנה מקום נוסף במצבת הזרים של באר שבע שעשויה להנחית זר נוסף עד תום מועד חלון ההעברות בארץ, הערב ב-19:00.