לאחר ההפסד ה"ביתי" אתמול (שני) 2:1 להפועל חיפה במשחק הרדיוס שנערך בבלומפילד, בית"ר ירושלים החתימה לשנתיים את חלוץ נבחרת קוסטה ריקה, מיירון ג'ורג' שייכנס לרגליו הגדולות של יון ניקולאסקו, שעזב להירנביין ההולנדית. בנוסף להחתמתו, הקבוצה של יוסי אבוקסיס מעוניינת להתחזק בעוד שני זרים, שאחד מהם יהיה קשר אחורי במקום טרזיי תומא. ישנה גם מטרה להתחזק בבלם, כשבמידה שאורי דהאן לא יגיע ממכבי חיפה, ייאלצו בבית"ר ללכת על זר.
ג'ורג' שיחק בעונה החולפת בפו מליגת המשנה בצרפת. הוא פתח את העונה בקבוצה, שיחק עד כה בארבעה משחקים וכבש שער אחד. בעונה שעברה הוא כבש בליגה הצרפתית השנייה שישה שערים בעשר הופעות בליגה, כשבגביע הצרפתי הוא כבש שני שערים נוספים. לפני שהצטרף לפו, שיחק ג'ורג' בלוזאן השוויצרית, בה לא הצליח להבקיע. הוא גם עבר ביוון, דנמרק, נורבגיה, שבדיה והונגריה. המגעים מול ג'ורג' היו ארוכים מאחר שהוא קיווה למצוא לעצמו קבוצה בליגה בכירה יותר, אולם חלוץ נבחרת קוסטה ריקה בסופו של דבר סיכם בבית"ר.
3 צפייה בגלריה
שחקנה החדש של בית"ר ירושלים מיירון ג'ורג'
שחקנה החדש של בית"ר ירושלים מיירון ג'ורג'
חיזוק להתקפה של בית"ר ירושלים. מיירון ג'ורג'
(באדיבות בית"ר ירושלים)
3 צפייה בגלריה
סורו
סורו
בית"ר שוקלת אם להחתימו. סורו
(צילום: Fran Santiago/Getty Images)

הקבוצה תעמוד לדין בגין מחאת השחקנים

"אי אפשר להגיע למחזור פתיחת עונה, עם מינוס ארבע נקודות, בלי טדי ולפתוח עם סגל כזה", אמרו שחקנים בבית"ר אחרי ההפסד להפועל חיפה. "יהיה קשה מאוד ככה". בנוסף, בהתאחדות החליטו להעמיד את בית"ר לדין משמעתי בשל המחאה שלה, כששחקניה עלו לכר הדשא בבלומפילד עם חולצות "דין לבית"ר ודין לשאר", בשל הורדת ארבע הנקודות. הודעה רשמית נמסרה למועדון, והסעיפים בגינם יואשמו הצהובים-שחורים הם עבירה על חוקת/תקנוני/הוראה של ההתאחדות וביזוי מוסדות/ממלאי תפקידים. בכל מקרה, הקבוצה הוציאה היום למכירה לאוהדים את "חולצת המחאה".
בקבוצה מודעים ליכולת החלשה בשילוב של הבלמים אוראל דגני ואדי גוטליב, יחד עם החולשה של בן ביטון שיכול היה למנוע את השער הראשון ולא הצליח להרחיק. "לפחות חצי מההשחקנים שעלו בהרכב אתמול, ברגע שהפצועים יחזרו והשחקנים החדשים יגיעו, לא יפתחו בקבוצה". גם דור מיכה, בניגוד לירדן שועה שהוא השורד היחיד מההתקפה המצוינת של העונה שעברה, שוב איכזב במשחק הפתיחה של העונה.
3 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים הפועל חיפה
בית"ר ירושלים הפועל חיפה
חולצות המחאה אותן לבשו שחקני בית"ר ירושלים
(צילום: עוז מועלם)
"לא ניצלנו את הדקות הטובות שהיו לנו, והיו הרבה דקות כאלו. ראיתי את משחקי הליגה ולא ראיתי קבוצות שהיו להן דקות רבות ששיחקו טוב, בטח ששחקנים חסרים ופצועים וכאלו שצריכים להגיע. אני מעודד מהיכולת של השחקנים שלנו. חוסר עירונות ונאייביות והפסדנו את המשחק", הסביר המאמן יוסי אבוקסיס. "מבאס לראות שאנחנו עם מינוס ארבע נקודות. אבל אני משתדל לא לדבר עם השחקנים על זה ועוד עכשיו התחלנו עם הפסד ביכולת הזו, אבל עם השחקנים שנביא והפצועים שיחזרו, נהיה קבוצה טובה". על החיזוק הצפוי להגיע בימים הקרובים: "היו לנו אופציות טובות שנפלו. הרבה שחקנים מחכים לסיום חלון ההעברות באירופה בשישי, לא רוצה להביא שחקנים שאשחרר אותם בעוד חודש. את הטובים ביותר אתה הולך על פי הדרך שלהם".
בסיום המשחק חשף השופט רועי ריינשרייבר, בשל טענות על עיכוב בהחלטות ה-VAR, כי איגוד השופטים זעם על המנהלת. לטענתו, בניגוד להסכם להצבת שמונה מצלמות, הוצבו רק חמש מצלמות, מה שהקשה לקבל החלטות.
פורסם לראשונה: 06:40, 29.08.23