לא שקט היה הערב (שלישי) בסיום התבוסה הביתית של הפועל באר-שבע, 4:1 למכבי חיפה בטוטו-טרנר. חלק מאוהדי הקבוצה ניסו לפרוץ לכר הדשא, לא לפני ששרקו שריקות בוז וקיללו מספר שחקנים. הקפטן מיגל ויטור ורועי גורדנה באו להתנצל ולהרגיע את הקהל. כמו כן, האבטחה במקום דאגה שאף אחד מהאוהדים לא ייכנס לכר הדשא.
"הפסדנו בבית בצורה מחפירה", הודה בסיום מאמן באר-שבע, אליניב ברדה. "כואב לאוהדים להפסיד ככה, הם עודדו גם כשהיינו בפיגור. ניגשנו לקהל, כולנו מרגישים לא נעים ממה שקרה. היינו חייבים להתחיל את המשחק הרבה יותר טוב. התמודדנו עם חוסרים כל העונה, אבל זה לא תירוץ".
3 צפייה בגלריה
אוהדי באר-שבע
אוהדי באר-שבע
המהומה בסיום המשחק בטוטו-טרנר
3 צפייה בגלריה
אוהדי באר-שבע
אוהדי באר-שבע
שחקני באר-שבע מנסים להרגיע את האוהדים
"אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב, ואם ניראה טוב - הקהל יירגע", הבהיר ברדה. "האווירה לא צריכה להיות רעילה, צריך לעודד שחקן שעושה טעות ולא לקלל אותו, זו האווירה שאנחנו רוצים. אבל יש מטרת על. הבטחנו את המקום השלישי, אנחנו שוב בגמר הגביע".
"נרים את מי שצריך להרים. אין הרבה הזדמנויות לשחק בגמר גביע, ואין זמן להוריד את הראש ולהגיד אין לי ביטחון. יש עוד שני משחקים, וזהו", הוסיף המאמן.
רותם חטואל סיכם: "אין לי יותר מדי מה להגיד, אנחנו לא צריכים להיראות ככה. מבין את העצבים של הקהל. מגיע לו גביע ואני מקווה שנעשה את זה. רצינו לסיים את העונה בטרנר בצורה אחרת, רצינו להמשיך את רצף הניצחונות פה, אבל פשוט התפרקנו. באנו להתנצל, האוהדים עודדו אותנו כל המשחק. הם צודקים בכל מילות הביקורת שלהם".
3 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
מבין את הקהל. ברדה
(צילום: דניאל כהן)

דגו: "הפועל ת"א? לא פוסל שום מועדון"

מהעבר השני, כצפוי, חגגו בחיפה. "ניצחנו בדרבי, חמישייה בריינה, בסכנין, היו לנו הרבה ניצחונות גדולים", אמר בסיום מאמן חיפה, מסאי דגו. "מבחינה התקפית היינו רכים במשחק מול מכבי ת"א, וחבל שנפלנו במאני טיים, אבל עכשיו זה לא מעניין. אמרתי לשחקנים שאנחנו חייבים לכבד את הקהל, המועדון, ההנהלה".
דגו המשיך: "שנה הבאה? לא יודע. יש ליפה עוד ארבעה ימים, יש לי דרבי עוד ארבעה ימים, אחרי זה אסתכל על הכל. לא פוסל שום מועדון. הפועל ת"א? מועדון יקר, שבו גדלתי, אבל אין שום דבר. כרגע אני חושב רק על מכבי חיפה".
יובה חזרה מ-0:3 ל-3:3 משוגע נגד בולוניה!
(באדיבות ONE)