רגעי ההכרעה של העונה מתקרבים, ובסוף השבוע הקרוב ייצא לדרך הפלייאוף של ליגת העל. הפועל באר-שבע מתכוננת למשחק הבית הקרוב מול הפועל ירושלים בפתיחת הפלייאוף העליון, וערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש עם החבורה של זיו אריה.
המאמן אליניב ברדה התייחס לצורה בה שחקניו צריכים לשחק כדי לצאת עם הניצחון: "אנחנו צריכים לדעת לא להוריד את הרגל מהגז, גם כשעולים ליתרון. אנחנו צריכים לדעת להכריע משחקים".
1 צפייה בגלריה
אליניב ברדה הפועל באר-שבע עירוני קריית שמונה
אליניב ברדה הפועל באר-שבע עירוני קריית שמונה
הפלייאוף העליון בפתח. אליניב ברדה
(צילום: הרצל יוסף )
על שעת המשחק: "זו לא שעה שגרתית. לא שיחקנו בשעה הזו בבית מ-2015. אבל זה לא תלוי בנו, המנהלת היא זו שמשבצת את המשחקים. אנחנו נצטרך לעשות את העבודה שלנו, ואפשר גם להגיד שזה יתרון להיות אלה שמשחקים ראשונים".
על הפצועים בסגל: "אף פעם לא השתמשנו בזה כתירוץ, יש לנו סגל מספיק טוב כדי לנצח עם השחקנים שיש לנו. הפועל ירושלים קבוצה מצוינת, הם עשו איתנו תיקו וניצחו את מכבי ת"א בחוץ - נצטרך להגיע מוכנים ומרוכזים. הצוות המקצועי עושה את מיטב המאמצים להכשיר חלק מהפצועים".
שוער הקבוצה עומרי גלזר על זימונו לנבחרת ישראל: "זה מרגש מאוד ומשמח. זו מטרה והגשמת יעד של כל שחקן. כמובן שהרצון שלי הוא לשחק, אבל יש צוות מקצועי שיחליט מי הכי ראוי". על המשחק מול הפועל ירושלים: "זה המאני טיים, אבל כל משחק עכשיו הוא חשוב. זו ההתחלה של הפלייאוף ונרצה להתחיל ברגל ימין. נעשה הכל כדי להוציא שלוש נקודות, ונקווה שהקהל יהיה מאחורינו למרות השעה המוקדמת".