בצמד המשחקים האחרונים של נבחרת ישראל נגד רומניה ובאלרוס במסגרת מוקדמות יורו 2024 זומנו ושיחקו לא פחות מארבעה שחקנים מנבחרות הנוער והצעירה לסגל של אלון חזן, ולקראת ההתכנסות הקרובה של הנבחרת הבוגרת צפוי להצטרף נציג נוסף. מדובר בחלוץ מכבי פ"ת, עידן טוקלומטי בן ה-19, שכבר קיבל עדכון מראשי הנבחרת כי הוא יהיה חלק מהסגל.
טוקלומטי, ששיחק בהפסד הנבחרת הצעירה בפתיחת מוקדמות היורו עד גיל 21 בבולגריה, צפוי להיות חלק מרשימת ארבעת החלוצים שיזומנו על ידי אלון חזן לקראת משחקי הנבחרת בחודש הבא מול שווייץ וקוסובו. החלוץ הספיק לכבוש פעמיים העונה, כולל שער ניצחון מול מכבי חיפה. אשתקד הוא היה אחד משחקני העונה בליגה הלאומית, כשעם 11 שערים ושישה בישולים במסגרת הליגה סייע רבות למכבי פ"ת לסיים במקום הראשון ולחזור לליגת העל.
1 צפייה בגלריה
עידן טוקלומטי
עידן טוקלומטי
צפוי לקבל זימון בכורה לנבחרת הבוגרת. עידן טוקלומטי
(צילום: עוז מועלם)
למרות לחצים מצד גורמים בכירים בכדורגל הישראלי, ירדן שועה לא בתוכניות של חזן. על מנת לקבל זימון לנבחרת ישראל, שחקנה של בית"ר ירושלים הביע נכונות להתחיל שירות לאומי - הוא לא שירת בצה"ל ולא עשה שירות לאומי, חובה הנדרשת בכדי לשחק בנבחרת - אך מעבר לעובדה שבעמדה שלו משחק מנור סולומון, סגנון המשחק של הנבחרת לא תואם לזה של שועה ולכן הוא אינו בתוכניות נכון לעכשיו.