מסע"ת מכבי חיפה לקראת בית"ר ירושלים
(באדיבות ONE)
"כל שחקן שמשחק במכבי חיפה צריך להוכיח את עצמו. גם עומר אצילי". כך אמר היום (רביעי) מאמן האלופה, ברק בכר, 72 שעות לפני משחק הליגה החשוב בסמי עופר מול בית"ר ירושלים בליגת העל (שבת, 20:00).
"יש תחרות", הבהיר בכר בהתייחסו לספסול בשני המשחקים האחרונים של אצילי. "דיא סבע לא הגיע על תקן מושיע אלא כדי לעזור לקבוצה, יש לו אתה יכולות. אצילי מצוין, לא סתם שחקן העונה, צריכים את כולם וניתן את הביטחון לכולם. נרצה להרוויח שחקנים, את אצילי, ברור שהוא נותן הרבה מספרים לקבוצה".
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
"השנה הזאת שונה מכל הבחינות". בכר
(צילום: גיל נחושתן)
על הכושר הירוד בו נמצא גם פרנצדי פיירו, אמר בכר: "הוא היה פצוע. גם במשחק האחרון לא היה 100 אחוז ולא התאמן מסודר. דין דוד ואצילי פחות מביאים מספרים לאחרונה, כשהקבוצה לא ביכולת טובה קשה להביא את היכולת של השחקנים".
"השנה הזאת שונה מכל הבחינות, היה את ליגת האלופות, פגרה, דברים שלא קורים בעונה רגילה. אנחנו עדיין במקום הראשון בפער של ארבע נקודות. למרות הכל, אני כן אופטימי ומאמין במה שיש, ברור שצריך לעשות שינוי וזה לא קורה ביום אחד", המשיך המאמן.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי על הספסל
עומר אצילי על הספסל
הפך לשחקן ספסל. אצילי
(צילום: עוז מועלם )
שון גולדברג דיבר גם הוא במסיבת העיתונאים לפני המשחק בשבת: "במשחקים האחרונים אנחנו נראים פחות טוב, זה חלק מעונה מאוד ארוכה, זה לגיטימי. המטרה שלנו היא לצמצם את זה ולצאת לדרך חדשה כמה שיותר מהר".
גולדברג סיכם: "אם היינו יודעים מה הבעיה - היינו מתקנים אחרי משחק אחד. עושים הכל, גם באימונים וגם במשחקים, כדי לשפר ולחזור ליכולת שהראינו. יש הרבה מרכיבים שגורמים לנו להיראות פחות טוב, יש אילוצים כמו המגנים השמאליים שחסרים".
בעניין אחר: מכבי חיפה נקנסה ב-30 אלף שקל בעקבות הדלקת האבוקות במשחק מול הפועל חדרה.