במכבי חיפה התקשו להירגע אמש (ראשון) לאחר שריקת הסיום של הדרבי החיפאי (2:2) בעקבות הפנדל שהשופט איתן שמואלביץ' העניק לאדומים עמוק בתוספת הזמן, שהוביל לחלוקת נקודות וגזל שתי נקודות וניצחון ראשון של הירוקים בפלייאוף העליון.
בחיפה המומים מכך ששמואלביץ' ניגש לצפות במהלך ב-VAR ובכל זאת קבע כי ארנסט מאבוקה הכשיל עם היד את אופיר מזרחי: "כל מי שראה את המהלך מבין שבחיים זה לא פנדל, מה שהיה על רמי גרשון היה פנדל הרבה יותר ברור אבל פה שמואלביץ' בחר להתעלם".
2 צפייה בגלריה
שמואלביץ'. החלטה מעוררת מחלוקת
שמואלביץ'. החלטה מעוררת מחלוקת
שמואלביץ'. החלטה מעוררת מחלוקת
(צילום: אורן אהרוני)
עוד אמרו במועדון באותו נושא: "אתה עובד כל השבוע כמו חמור ואז מאבד נקודות חשובות בגלל טעות שיפוט כזו קריטית. לא מובן למה יש VAR אם תמיד אנחנו מקופחים".
מבחינה מקצועית מכבי חיפה יוצאת כמובן מאוכזבת, אבל לא רק מהתוצאה. המשחק אתמול התנהל ללא עקביות, מצד אחד היו דקות רבות בהן החבורה של מרקו בלבול שלטה והגיעה להרבה מאוד מצבים, אבל החמיצה, מנגד בדקות אחרות התקפת הפועל חיפה הביכה את ההגנה הירוקה, שמשהו רע עובר עליה מאז החזרה מפגרת הקורונה (סופגת בממוצע שני שערים למשחק).
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
(צילום: ראובן כהן)
ירדן שועה פתח בהרכב אחרי תקופה ארוכה מאוד, ולמרות שהחמיץ ממצב אדיר היה שיחק טוב, מסר כדורים נהדרים, במיוחד לניקיטה רוקאביצה, שמצא את עצמו מול השער, אבל בעט לקורה. גם סוף פודגארנו, שעלה כמחליף ובישל למוחמד עוואד את השער השני, הוכיח שהוא ראוי לצ'אנס אותו הוא יקבל במשחקים הקרובים.
ההכנות לעונה הבאה יחלו בקרוב. הבעלים, יעקב שחר, מתלבט מה לעשות בעמדת המאמן, שכן היכולת בפלייאוף לא מוסיפה נקודות זכות לבלבול. שחקנים צעירים צפויים לזכות בקרדיט במחזורים הקרובים על מנת לנסות ולהרוויח את מקומם בסגל ב-2020/21.