מ.ס כפר קאסם הפכה ללהיט בליגה הלאומית. הקבוצה של שלומי דורה עלתה היום (שישי) לראש הטבלה לאחר שניצחה 2:3 את בני יהודה המאכזבת בביתה. היא ניצלה את התיקו 1:1 הביתי של המוליכה ערב המחזור, הפועל כפר סבא, עם בני ריינה.

מ.ס כפר קאסם – בני יהודה 2:3

דקה אחת הספיקה למארחת כדי לעלות ליתרון, כאשר רועי דיין הגביה מהאגף הימני ומוחמד חטיב נגח פנימה. לאוהדי בני יהודה, שעשו את דרכם לאצטדיון בפתח תקווה זה הספיק, והם החלו בקריאות "תתפטר" לעבר המאמן יוסי אבוקסיס.
6 צפייה בגלריה
מ.ס כפר קאסם חוגגת
מ.ס כפר קאסם חוגגת
מ.ס כפר קאסם חוגגת
(צילום: עוז מועלם)
6 צפייה בגלריה
מוחמד חטיב כובש את השער הראשון
מוחמד חטיב כובש את השער הראשון
מוחמד חטיב כובש את השער הראשון
(צילום: עוז מועלם)
תוך 8 דקות מהפתיחה האורחת נקלעה לפיגור כפול, לאחר שמהראן ראדי שלח כדור אדיר מכ-20 מטר וגרם ליוסי אבוקסיס לתפוס את הראש. בני יהודה נעלמה כמעט לגמרי, מה שאיפשר לראדי לסגור צמד ולפרק את האורחת עם שער שלישי במחצית הראשונה.

על סף הירידה להפסקת המחצית, שופט המשחק הצביע על הנקודה הלבנה. אלמוג בוזגלו ניגש לבעוט והחזיר את קבוצתו למשחק. במחצית השנייה בני יהודה התעוררה, ואלירן עטר החזיר אותה לתמונה כששיגר כדור חופשי פנימה (דקה 59). כל זה לא הספיק עבור החבורה של אבוקסיס שלא מצליחה לרשום ניצחון כבר מחזור שלישי ברציפות.
6 צפייה בגלריה
המאמנים יוסי אבוקסיס ושלומי דורה
המאמנים יוסי אבוקסיס ושלומי דורה
המאמנים יוסי אבוקסיס ושלומי דורה
(צילום: עוז מועלם)

הפועל כפר סבא - בני ריינה 1:1

החבורה של אורי גוטמן הגיעה למשחק כשהיא במצב רוח מרומם ומדורגת בראש טבלת הליגה. היא קיוותה להמשיך את המומנטום גם מול העולה הטרייה, אך תוך 3 דקות מהפתיחה הירוקים נקלעו לפיגור לאחר שחוליו סזאר השתלט על הכדור ברחבה וכבש. השחקנים של אורי גוטמן המשיכו לתקוף וחיפשו את השוויון שהגיע בדקה ה-70, לאחר שוואליד דרוויש מסר כדור ברחבה לעידו דוידוב ששלח טיל לרשת.
6 צפייה בגלריה
אורי גוטמן
אורי גוטמן
הסתפק בתיקו. אורי גוטמן
(צילום: ראובן שוורץ)

הפועל "אדומים" אשדוד - הפועל ראשון לציון 1:2

העולה הטרייה, שמציגה יכולת מפתיעה מפתיחת העונה, הגיעה למפגש מול היריבה שהגיעה לאחר תבוסה 4:1 במחזור הקודם לכפר סבא. למרות שהשער היה באוויר ואחרי מחצית שוויונית, הקבוצות ירדו להפסקת המחצית בתיקו 0:0.
בדקה ה-60 נותרה ראשל"צ בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של דוסו אבו, אך למרות זאת שלוש דקות לאחר מכן השער היא עלתה ליתרון. נתי אסקיאס שלח כדור עומק לדן כדורי שבעט ישירות פנימה. הקבוצה של רוני אוואט לא הלכה אחורה כתוצאה מהפיגור, ובדקה ה-62 כבש הקפטן לישי ביטון את שער השוויון. עמוק בתוך תוספת הזמן האדומים עשו מהפך אדיר משער של יוני סיסאי.
6 צפייה בגלריה
אוהדי אשדוד
אוהדי אשדוד
אוהדי אשדוד
(צילום: אורן אהרוני)

הפועל אום אל פאחם - הפועל עכו 3:4

משחק דרמטי עם חגיגת שערים נערך באצטדיון גרין. הקבוצה של מוטי איווניר, שפתחה את העונה בצורה טובה, רצתה להמשיך את המומנטום מול שחקניו של מסאי דגו, שהצליחו לצבור עד כה נקודה אחת בלבד. כבר בדקה השמינית נותרה אום אל פאחם בעשרה שחקנים לאחר שעמנואל סמדיה הרים רגל גבוהה מדי, פגע בשחקן עכו וראה את הכרטיס האדום.
בדקה ה-24 ניצלה האורחת את היתרון המספרי כדי לעלות ליתרון לאחד שאחמד זהאי שלח כדור אדיר לרשת. על סף הירידה למחצית השלים זהאי צמד והמארחת נקלעה לפיגור כפול.
6 צפייה בגלריה
מוטי איוניר
מוטי איוניר
מוטי איוניר ואום אל פאחם השיגו ניצחון מרתק
(צילום: אורן אהרוני)
במחצית השנייה התעוררה החבורה של איווניר ובדקה ה-56 הצליחה לחזור למשחק לאחר שגיא דהן כבש שער אדיר מכ-20 מטרים. בדקה ה-62 כבשה המארחת את שער השוויון מרגליו של אלפא קייטה שנכנס כמחליף. המארחת השלימה מהפך אדיר בעשרה שחקנים כשגיא דיין כבש (80) מהנקודה הלבנה את שערו השני במשחק.
עכו, מצידה לא וויתרה על המשחק, ולמרות המהפך הצליחה להשוות משער של ים כהן בדקה ה-82. אום אל פאחם סגרה עניין עם הרביעי בתוספת הזמן. אבו ראנח ניצל טעות קשה של שוער עכו כדי לבעוט כדור מזווית קשה ולהקנות לקבוצתו ניצחון דרמטי.

הפועל עפולה - בית"ר ת"א/בת ים 1:0

למרות הזכייה בגביע הטוטו, בית"ר ת"א/בת ים מציגה יכולת מאכזבת בליגה בה היא דורגה ערב המחזור במקום האחרון עם שתי נקודות בלבד. מנגד, עפולה הגיעה אחרי תיקו מול רמת גן ורצתה להשאיר את הנקודות בבית. אחרי מחצית נטולת שערים, רווה אסייג העלה את האורחת ליתרון לאחר שבעט חזק פנימה מתוך הרחבה, וכך השיגה האורחת ניצחון ראשון העונה.