הסאגה נמשכת. בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל החליט לקבל היום (ראשון) את בקשת בית"ר ירושלים לקיים דיון נוסף בהרכב מורחב של חמישה דיינים בערעור על העונש שספגה.
כזכור, תחילה בית הדין הרחיק את הקבוצה מאירופה בעקבות פריצת אוהדיה לדשא בסיום גמר הגביע, בו ניצחה 0:3 את מכבי נתניה. אך העונש המקורי לא נשאר על כנו. אופ"א הודיעה להתאחדות כי אין זה בסמכותו של בית הדין להרחיק את בית"ר מהמפעלים האירופיים, אלא אם ישלול ממנה את הגביע ויעביר אותו למכבי נתניה. כתוצאה מכך העונש הוחלף בעונש כבד אחר – הפחתת שלוש נקודות ממאזנה של הקבוצה והרחקתה מהשתתפות בגביע בעונה הבאה.
1 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים פורצים לכר הדשא לאחר גמר הגביע
אוהדי בית"ר ירושלים פורצים לכר הדשא לאחר גמר הגביע
אוהדי בית"ר ירושלים פורצים לכר הדשא לאחר גמר הגביע
(צילום: עוז מועלם)
ובנושא אחר, הקבוצה הודיעה היום על החתמתו של הקשר דן עזריה (27) לשנתיים נוספות. השחקן, שצפוי להיות חלק משמעותי מהסגל, שיחק במועדון בשנה וחצי האחרונות. הוא חתם באמצעות סוכנו, אדם קידן, בכפוף לכך שהמועדון יפתח את העונה כשורה בהתאם להחלטת בית הדין.
עזריה אמר לאחר החתימה: "שמח וגאה לחתום ולהאריך חוזה במועדון כמו בית”ר ירושלים ,שמהרגע הראשון שדרכתי על הדשא הרגיש לי שזה המקום הנכון עבורי וכמו בית. היה לי ברור שנגמרה העונה שזה המקום שאני רוצה להיות בו ולשחק בו בעונה הבאה. מצפה כבר בקוצר רוח ליצור זכרונות וחוויות חדשים. תודה לכל הקהל על התמיכה והפרגון לאורך כל הדרך, זה לא מובן מאליו מבחינתי ולהנהלת המועדון ולצוות המקצועי על האמון”.