שריף טירספול הפתיעה אתמול (רביעי) את מכבי חיפה עם 0:1 ביתי במסגרת הסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות. למרות שליטה מוחלטת של הירוקים במשחק, הצליחה המארחת לעקוץ את ההגנה במצב הבודד שהיה לה במחצית הראשונה - וכעת הכל יוכרע בגומלין בסמי עופר בשבוע הבא.
מכבי חיפה חוזרת ממולדובה עם המון חומר למחשבה, כשכבר עכשיו נראה שיש מישהו שסופג את מרבית האש - השוער איתמר ניצן. האחרון ספג ביקורת קשה בעקבות החלק שלו בשער שהכריע את המשחק.
2 צפייה בגלריה
שריף טירספול מכבי חיפה פיירו
שריף טירספול מכבי חיפה פיירו
הרבה להחמיץ. פיירו
(צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן)
ניצן הגיע לחיפה במהלך הפגרה הנוכחית בעקבות עזיבתו של ג'וש כהן, והחלטה של המועדון שלא להביא שוער זר לעמדה זו אלא לעמדה שהותיר אחריו מוחמד אבו פאני. "התוצאה לא משקפת", אומר שחקן בקבוצה שהוסיף: "הגענו להרבה מאוד מצבים וחבל שלא ניצלנו אותם, היו לנו החמצות רבות ואנחנו יכולים לבוא בטענות רק לעצמנו, השער שספגנו? עדיף שלא נרחיב, כולם מאוכזבים".
בחיפה מבינים שההחתמה של ניצן הייתה סוג של הימור, אך המאמן מסאי דגו צפוי להמשיך ולגבות אותו במשחקים הקרובים. אכזבה גדולה נרשמה גם מפרנצדי פיירו, שהגיע למספר מצבים קורצים ברחבת החמש והרבה לפספס.
2 צפייה בגלריה
שריף טירספול מכבי חיפה צ'ארון שרי
שריף טירספול מכבי חיפה צ'ארון שרי
הכל יוכרע בגומלין. שרי בפעולה
(צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן)
בהיעדר שערי זכות בלט חסרונו של אריק שארנוב שכלל לא שותף ושל דין דוד, שהביא למפנה מול בית"ר ירושלים באלוף האלופים ונכנס לעשר דקות האחרונות בלבד (והספיק לפגוע בקורה). "ההכרעה עוברת אלינו, זו לא התוצאה שפיללנו ורצינו להשיג אבל אין מה לעשות, הפסדנו ונצטרך לתקן בגומלין", הוסיף שחקן בקבוצה. "המשחק בשבוע הבא תלוי בנו וביחד עם הקהל שלנו זו תהיה אופרה אחרת".