ה-1:1 של מכבי ת"א אתמול מול עירוני טבריה עזר בעיקר למכבי חיפה, שתוכל לטפס מחר (שלישי, 19:30) למקום הראשון בטבלה. לשם כך תצטרך לנצח בטדי את בית"ר ירושלים במשחק הדחוי בליגת העל שהקבוצות החליפו בו ביתיות.
אחרי שלא התאמן גם אתמול, עדי יונה לא ייכלל גם מחר בסגל בית"ר. את מקומו בהרכב ימשיך לתפוס דור מיכה, שגם בישל את שני השערים ב-0:2 המרשים על בני ריינה שלשום. גיל כהן יועדף מחר על פני גריגורי מורוזוב ב-11.
2 צפייה בגלריה
ברק יצחקי
ברק יצחקי
אופטימי. יצחקי
(צילום: עוז מועלם)
לאור השינוי המשמעותי שלשום במחצית השנייה, בעקבות ההחלטה של אלמוג כהן וברק יצחקי לשנות את המערך ל-1-2-2-5, המאמן יקבל היום את ההחלטה באימון המסכם בבית וגן האם לפתוח במערך דומה, בו פטריק טוומאסי ישחק בכנף שמאל.
יצחקי: "קשה לשחק בלי קהל, בטח של בית״ר"
(באדיבות ONE)
יצחקי: "רוצים לנצח בכל משחק. יש למכבי חיפה סגל איכותי, נשחק את הכדורגל שלנו ולא נשנה שום דבר מהדרך שאנחנו משחקים מהרגע שהגעתי. הסגנון משחק השתנה לחלוטין זה אומר ליזום, להיות קבוצה התקפית ולהביא את זה בכל משחק. נצטרך להיות מרוכזים נגד מכבי חיפה, אחרת ניענש. ניתן לה את הכבוד, אך מצד שני אנחנו לא מפחדים מאף קבוצה. טדי מלא ייתן לנו דחיפה גדולה".

מכבי חיפה בונה "על משחק קשה ומאתגר"

"בית"ר קבוצה חזקה ומאומנת היטב. זה הולך להיות משחק קשה ומאתגר מאוד. נבוא ונעשה הכל כדי לנצח ולחגוג את החג במקום הראשון", אמר שחקן בחיפה לקראת המשחק.
2 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה חוגגים מול קריית שמונה
(צילום: יאיר שגיא)
הירוקים נשמו לרווחה לאחר שהבינו שעלי מוחמד, שנפצע בניצחון על קריית שמונה, סובל מחבלה בלבד בשריר ולא מקרע. כשירותו של מוחמד לקראת בית"ר מוטלת בספק גדול והיום הוא ינסה להתאמן. במידה ולא יצליח, איתן אזולאי, שנכנס במקומו מול קריית שמונה, יפתח בקישור לצידו של מחמוד ג'אבר.
אוהדי הקבוצה עדיין מאיימים להחרים את המשחק בעקבות מקרי העבר שגררו אלימות עם כוחות משטרה. למרות זאת, הצפי הוא ל-4,000 אוהדים ירוקים שיגיעו לטדי.
פורסם לראשונה: 08:49, 30.09.24