בשורות טובות לנבחרת ישראל. הכוכב האדום החליטה לשחרר את עומרי גלזר לקראת המשחק נגד קוסובו, והוא יצטרף מיד אחרי משחק ליגת האלופות של הסרבים נגד ר.ב לייפציג בשלישי הקרוב. אחרי שתחילה היו שמועות כי השוער לא ישוחרר בשל המתיחות בין סרביה לקוסובו, בסופו של דבר הוא יעלה על טיסה ביום רביעי הקרוב ויגיע לארץ, בה יחבור לנבחרת ויטוס עימה בשישי לקוסובו.
גלזר, שהצטיין אמש (שבת) בניצחון של הכוכב האדום 1:3 על רדניק במסגרת המחזור ה-14 ליגה הסרבית, ישחק בארבעת המשחקים בהם תתמודד הנבחרת ב-12-21 בנובמבר. על אף הלחץ בה נמצאת הקבוצה של בכר, השוער הישראלי נמצא בתקופה טובה, ורשם מספר הופעות מצוינות גם בליגת האלופות.
1 צפייה בגלריה
גלזר
גלזר
בכוכב האדום החליטו לשחררו למשחקי הנבחרת. גלזר
(צילום: EPA/Filip Singer)
היכולת הטובה של גלזר במשחקים האחרונים, סחטה מחמאות גם ממילאן בוריאן, שהיה שוערה של הכוכב האדום בלגרד בחמש השנים האחרונות ולמעשה פינה את מקומו לישראלי: "הוא שוער יוצא מהכלל, יש לו אינסטינקטים נהדרים. רואים עליו שהוא שוער טוב, הוא רק צריך להמשיך באותה יכולת. לפעמים יש טעויות, גם אני טעיתי מיליון פעמים, אבל הוא יודע לאיזה מועדון גדול הוא הגיע, וצריך לגרום לו להמשיך להאמין בעצמו".
בהמשך היום צפוי המאמן הלאומי, אלון חזן, לפרסם את הסגל הרחב לקראת ארבעת המשחקים במוקדמות היורו. חזן יזמן את אותם 24 השחקנים שזומנו לקראת המשחקים מול קוסובו ושווייץ, שהיו אמורים להתקיים בחודש שעבר ונדחו בשל המלחמה, אליהם יתווספו עוד ארבעה שחקנים על מנת לייצר רוטציה רחבה בשל האתגר של קיום ארבעה משחקים בעשרה ימים, כשכולם יתקיימו בחו"ל.
לאחר שהתברר שהכוכב האדום תשחרר את גלזר למשחקים החשובים של ישראל, מחכים בנבחרת לאנטליהספור, שצפויה למסור את ההחלטתה בנוגע לשחרורם של שגיב יחזקאל ורמזי ספורי רק הלילה אחרי המשחק מול בשיקטאש.