טירוף כרטיסים בטדי, ועוד לא נפתחה הליגה. משחק הגומלין הערב (חמישי, 20.30) נגד פאוק סלוניקי במוקדמות הקונפרנס ליג סולד אאוט, 27 אלף אוהדי בית"ר ירושלים פשוט התנפלו על הכרטיסים.
זה קרה רק פעמיים בהיסטוריה של המועדון, לפני עשר שנים במפגש עם הפועל ת"א ובמשחק הראווה מול אתלטיקו מדריד. רק תזכורת, בית"ר חזרה מהמשחק הראשון ביוון עם 0:0, הישג לא רע בכלל. הערב צפויים להגיע לטדי כ-50 אוהדים של היריבה, ויציע האורחים בן 2,500 המקומות יהיה סגור מטעמי בטיחות.
3 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
טירוף כרטיסים. אוהדי בית"ר ירושלים
(צילום: עוז מועלם)
אובססיית הכרטיסים של אוהדי בית"ר החלה זמן קצר אחרי התיקו המאופס עם סלוניקי, שתקציבה גדול פי עשרה מזה של ירושלים. אם בית"ר תעבור הערב לשלב הבא במפעל, המענק שתקבל יעמוד על 550 אלף יורו. אבל המועדון עשה כבר קופה מכובדת מאוד, הכנסה של שני מיליון שקל רק ממכירת הכרטיסים.
במועדון ינצלו את הכמות הגדולה של האוהדים שיגיעו הערב לטדי למכירת חולצות, אביזרי עידוד ומוצרים ממותגים לקראת פתיחת שנת הלימודים. ביציעים המערבי והמזרחי ייפתחו חנויות, בעוד שבצפוני ובדרומי יוצבו דוכנים מיוחדים, והמטרה היא להכניס עוד מאות אלפי שקלים למועדון בנוסף למכירת הכרטיסים.
3 צפייה בגלריה
מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס חוגג
מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס חוגג
יהנה מטדי מלא. אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
אם בעבר בבית"ר היו צריכים להזמין אוהדי קבוצה מוכרים, שלא ממש התחברו, ההצלחה מהעונה שעברה גרמה לסלבריטיז רבים שאוהדים את הקבוצה לבקש לרכוש כרטיסים לקראת המשחק הערב.
ההצלחה של בית"ר, עם הזכייה בגביע המדינה, גרמה גם לשבירת שיא המינויים בכל הזמנים. עד כה נמכרו כ־10,000 מהם, כולל כל היציע המזרחי, המכיל כ-8,000 מקומות, לראשונה בהיסטוריה של טדי. בבית"ר ינסו להגיע עד תחילת משחקי הליגה ל-11-12 אלף מינויים, אחרי שבעונה שעברה הגיעו ל-6,500 והשיא עומד על 8,500, בעונה השנייה של משה חוגג כבעלים.

אבישי כהן יחתום על חוזה חדש?

המגן הימני אבישי כהן שעשה התקדמות גדולה בעונה שעברה בבית"ר ירושלים והגיע עד לסגל נבחרת ישראל, עשוי לשחק בה בכל זאת בעונה הקרובה.
בקבוצה ניסו במהלך הקיץ האחרון להשאירו לאחר שהפך לשחקן חופשי, אולם למרות שההצעה מצידו של המנכ"ל כפיר אדרי הייתה גבוהה פי כמה ממה שהרוויח בעונה החולפת, המגן סירב. כהן סירב גם להצעה של הפועל חיפה שהגיעה עד ל-160 אלף דולר ועתה הוא שחקן חופשי ללא קבוצה.
3 צפייה בגלריה
אבישי כהן
אבישי כהן
אבישי כהן. עשוי להישאר
(צילום: עוז מועלם)
למרות הסירוב לקבל שדרוג סופר משמעותי בחוזהו לקראת העונה הבאה, בבית"ר מוכנים להותיר את ההצעה הגבוהה, אולם כרגע זה תלוי בעמית כהן, שהובהר לו כי הוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות. אם עמית כהן יעזוב, זה יסלול את דרכו של אבישי כהן לקבוצה.
משטרת ירושלים מסרה כי עצרה הלילה שלושה חשודים המעורבים בירי זיקוקין לעבר בית מלון במרכז ירושלים. על-פי החשד המעשה בוצע ע"י אוהדי בית"ר וכוון נגד שחקני פאוק, המשתכנים במקום. באירוע לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.
שלושת החשודים (בשנות ה-20 לחייהם, תושבי מעלה אדומים) שנעצרו על ידי השוטרים, הועברו לחקירה בתחנת לב הבירה. היום החשודים יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט.