וואו, איזה משחק היה לנו הערב (שני) בטוטו-טרנר, אחת הדרמות הכי גדולות בליגת העל העונה כאשר מכבי ת"א ניצחה 1:2 בדקה ה-102 את הפועל באר-שבע מפנדל של מי אם לא ערן זהבי. עוד מרוויחה גדולה מהתוצאה היא מכבי חיפה, שהפער בינה לבין הפועל באר-שבע השנייה עומד על שמונה נקודות כשנותרו עוד שישה מחזורים לסיום העונה.
גיבור הניצחון ערן זהבי אמר: "גאה מאוד בשחקנים ובכל הקבוצה, לקחנו שלוש נקודות יקרות. הרגשתי הרבה מאוד אחריות בפנדל והייתי מאוד מפוקס, בחרתי פינה ולא הסתכלתי לאן הכדור הולך. אנחנו רוצים לנצח בכל המשחקים, סוף העונה הזאת ייקבע גם לעונה הבאה. ככל שניראה יותר טוב העונה, כך העונה הבאה תהיה יותר טובה. אני מודה לקהל על התמיכה למרות העונה המאכזבת. כולנו עדיין צריכים להשתפר". על אייטור קראנקה: "חילופי מאמנים זה לא דבר קל. כרגע אנחנו בדרך הנכונה".
4 צפייה בגלריה
זהבי
זהבי
זהבי חוגג שער דרמטי
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ניצחון דרמטי של הצהובים
(צילום: עוז מועלם)
מאמן מכבי ת"א אייטור קראנקה אמר: "ניצחון גדול, הייתה אווירה מדהימה. שיחקנו טוב יותר מהיריבה. הדרך הייתה טובה. אני שמח בשביל השחקנים שלי. העונה עוד לא גמורה ויש לנו עוד מטרות. העונה הבאה? אני מסתכל רק על המשחק הבא בשבת. אני רואה שהשחקנים רעבים ומרוצים, אז אני שמח".
4 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
שער בדקה ה-102
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
ברדה מאוכזב
ברדה מאוכזב
ברדה מאוכזב בסיום
(צילום: עוז מועלם)
מאמן הפועל באר-שבע אליניב ברדה אמר: "ספגנו את השער הראשון במצב נייח, החילופים שעשינו היו לרעתנו. התחיל להיות משחק של מעברים מצד לצד וזה לא טוב לנו אלא למכבי ת"א. הפסדנו בצורה אכזרית, לספוג פנדל בתוספת הזמן. אבל זה הכדורגל. אני לא מרוצה מהשחקנים המחליפים שלי. העונה גמורה? יש עוד שישה משחקים, אנחנו נעשה את הכי טוב שלנו. כל שחקן צריך להוכיח את עצמו לעונה הבאה. מקום שני בלי תואר? עונה מאכזבת".
פורסם לראשונה: 23:05, 10.04.23