"השחקנים גילו אופי": צפוי באליניב ברדה מדבר אחרי ה-2:3 על הפועל ת"א בבלומפילד
(צילום: ONE)
הפועל באר-שבע הגיעה למשחק מול הפועל ת"א אחרי שני הפסדים, וראתה איך היא שוב מאבדת נקודות, אבל אז בא יוג'ין אנסה שבעט פצצה לרשת ונתן לה 2:3 מתוק על הפועל ת"א בבלומפילד.
"ניצחון סופר חשוב שלנו, אחרי תוצאות לא טובות", אמר מאמן באר-שבע אליניב ברדה בסיום, "באנו לפה והתחלנו את המשחק בפיגור, אבל הקבוצה הזאת עקשנית, היא לא מוותרת עד הרגע האחרון ויש לה הרבה אופי. מגיע לשחקנים מילה טובה, חלקם שיחקו רק לפני שלושה ימים. הליגה עוד ארוכה, אנחנו רק במחזור הרביעי".
3 צפייה בגלריה
אבו עביד ודור מיכה
אבו עביד ודור מיכה
אבו עביד ודור מיכה חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
יוג'ין אנסה
יוג'ין אנסה
יוג'ין אנסה, כבש שער ניצחון
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
שחקני הפועל באר-שבע חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
הקשר דור מיכה הוסיף: "ניצחון מאוד חשוב, זה לא חדש לי לשחק כמגן שמאלי כי גם במכבי ת"א עשיתי את זה. אני מרגיש טוב מאוד בהפועל באר-שבע. התחלתי את העונה טוב, אני רק רוצה להמשיך ולהשתפר".
קובי רפואה, מאמן הפועל ת"א, אמר: "עשינו טעויות בהגנה, האיכות ניצחה היום. יש לנו הרבה מה לשפר. משחק ההגנה לא מספיק טוב, גם האמצע יותר מדי רך. יש לנו הרבה ירידות ועלייה. זה מאכזב כי המשחק היה בידיים שלנו, נצטרך להרים את הקבוצה ולהתכונן למשחק הבא. כל משחק הוא קשה. היה לנו משחק בידיים ואיבדנו אותו".
אל-ים קנצפולסקי, שכבש שער עבור הפועל ת"א, סיכם: "אנחנו מאוד מבואסים, היינו ראויים לניצחון ולקבל שלוש נקודות, אבל זה הכדורגל. היינו יכולים לנצח אבל זה לא קרה, אין מה לעשות. זה הפסד מבאס, אבל היו לנו דקות טובות ואפשר להיות אופטימיים להמשך".