מכבי ת"א חזרה אתמול (ראשון) לפחות זמנית מקום הראשון בזכות 1:2 דרמטי על מכבי נתניה בחוץ בזכות שני פנדלים, שקטע עבורה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון (שני הפסדים בליגה האירופית ו-1:1 מול עירוני טבריה), אבל בקבוצה מודעים לכך שלאחרונה היכולת לא מספיק טובה.
"משהו לא טוב קורה בקבוצה, מעבר לכך שהמאמן ממשיך לשחק עם ארבעה בלמים ולא סופר את אבישי כהן", אמר גורם במכבי. "החלק ההתקפי לא מתפקד, ואם לא שני הפנדלים שגרמו המגינים של נתניה, אנחנו בטח לא מנצחים. הבעיה הכי חמורה היא שאנחנו לא מייצרים מצבים לחלוצים, אלא אם כן דור תורג'מן או מדמון מייצרים לעצמם". במכבי מקווים כי אחרי החזרה מפגרת הנבחרת, דור תורג'מן ושגיב יחזקאל יחזרו לסגל לקראת משחק העונה מול מכבי חיפה.
2 צפייה בגלריה
חזרו לנצח. שחקני מכבי ת"א חוגגים
חזרו לנצח. שחקני מכבי ת"א חוגגים
חזרו לנצח. שחקני מכבי ת"א חוגגים
(רדאד ג'בארה)
ערן זהבי כבש אתמול את השער הראשון שלו העונה, בפנדל בדקה ה-13, אבל הוחלף בדקה ה-64 על ידי אלעד מדמון, שהיה פעיל מאוד עם חמישה איומים על השער וכבש את שער הניצחון בתוספת הזמן, גם הוא בפנדל. ז'רקו לזאטיץ' הסביר את החילוף: "היה לנו חשוב ששחקנים ילחצו בקו הראשון, הכניסה של מדמון ו-ואן אובריים עשתה את זה". מיד לאחר המשחק נודע כי מדמון זומן לסגל הנבחרת במקום תורג'מן הפצוע.
המאמן הסרבי סיכם: "השחקנים היו עייפים אבל החילופים נתנו לנו הרבה אנרגיה. יש לנו סגל טוב והראינו בחצי השעה האחרונה כדורגל טוב, דחפנו אותם ואם השחקנים משחקים ככה אנחנו מרוצים. בחצי השני התחלנו רע, בעיקר בגלל השער שספגנו".
2 צפייה בגלריה
החילופים עשו את ההבדל. מדמון חוגג
החילופים עשו את ההבדל. מדמון חוגג
החילופים עשו את ההבדל. מדמון חוגג
(רדאד ג'בארה, one)
על כך שמכבי ניצחה רק בזכות שני פנדלים: "היו לנו הזדמנויות ומבחינתי זה מספיק. פנדלים זה חלק מהמשחק. עכשיו ננוח בפגרה, יש לנו כל מיני פציעות ונקווה שכולם יחזרו בריאים".