צפו בתקציר המשחק
(באדיבות ONE)
רוברט לבנדובסקי לוהט. החלוץ הפולני שהגיע לברצלונה בקיץ מבאיירן מינכן לא מפסיק להבקיע - אמש (שבת) הוא כבש בניצחון 0:3 על סביליה בחוץ.
ללבנדובסקי יש חמישה שערים בארבעה משחקים והוא כרגע מלך השערים של הליגה הספרדית. השער שלו היה יפה במיוחד כאשר לבנדובסקי עצר כדור על החזה ובעט במדויק לפינה. ברצלונה ניצחה במגרש קשה במיוחד.
2 צפייה בגלריה
לבנדובסקי חוגג
לבנדובסקי חוגג
לבנדובסקי חוגג. מוביל את הליגה הספרדית
(צילום: רויטרס)
"לבנדובסקי הוא הרבה מעבר לסקורר", החמיא המאמן צ'אבי, "הוא תמיד עושה את הפעולה הנכונה, הוא משמש בצורה נהדרת שחקן מטרה, הוא עוזר ללחוץ, הוא מנהיג, עוזר לכולם, הוא ווינר, צנוע, כיף לנו שיש לנו שחקן כזה בקבוצה".
צ'אבי התייחס גם לבכורה של ז'ולס קונדה, שסיים עם שני בישולים מול קבוצתו לשעבר: "הוא היה יוצא מהכלל, הוא מתאים מאוד לקבוצה שלנו. אני מאוד מרוצה מההופעה שלו".
2 צפייה בגלריה
לבנדובסקי חוגג
לבנדובסקי חוגג
"ווינר וצנוע". צ'אבי החמיא לכוכב שלו
(צילום: EPA)
מארק-אנדרה טר שטגן שמר על שער נקי וקיבל על כך מחמאות רבות, השוער הסביר את השינוי שחל בברצלונה: "2022 היא שנה טובה מאוד עד עכשיו, מאז שצ'אבי הגיע דברים השתנו. אני שמח מהדרך שלנו. צ'אבי ביקש מאיתנו להפסיק לעשות את מה שעשינו בשנים האחרונות ולהתחיל לחשוב אחרת, יש לו רעיונות ברורים לגבי איך הקבוצה צריכה להיראות".
עוד שחקן שיצא מרוצה מהפיחואן הוא ראפיניה, הקשר הברזילאי שהגיע מלידס בקיץ האחרון וכבש שער בכורה במדי ברצלונה: "הייתי להוט לכבוש את השער הראשון שלי, זה הלחיץ אותי שלא כבשתי עד עכשיו. זה היה משחק קשה ויהיו עוד הרבה משחקים כאלה, יש לנו עוד הרבה עבודה ואנחנו צריכים להשתפר. אני מעריץ את לבנדונסקי ודמבלה, הייתי צופה בהם בטלוויזיה ועכשיו אני משתף איתם פעולה. זה נהדר".