אכזבה גדולה למכבי ת"א, ששוב איבדה היום (שבת) נקודות ב-1:1 עם הפועל חיפה בסמי עופר. המשמעות היא שאם מכבי חיפה תנצח ביום שני את הפועל ת"א, הפער ייגדל ל-10 נקודות בסיום העונה הסדירה.
המאמן אייטור קראנקה אמר בסיום: "במחצית הראשונה שלטנו במשחק, גם בעשרה שחקנים היינו טובים. זה לא כמו ההפסד בשבוע שעבר להפועל ירושלים. נצטרך להמשיך לעבוד. הוצאתי את ערן זהבי בדקה ה-72 רציתי שחקנים רעננים ומהירים בחלק הקדמי, וזהבי לא מהמהירים. קשה לשחק בעשרה שחקנים. אנחנו צריכים להיות ביחד וככה נצא מהתקופה הרעה. זה עניין של זמן ואני מאמין שנצא מזה. אני עובד כדי להביא תוצאות".
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים
שחקני מכבי ת"א מאוכזבים
(צילום: אלעד גרשגורן)
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי. "מבין את החילוף"
(צילום: אלעד גרשגורן)
3 צפייה בגלריה
אייטור קראנקה
אייטור קראנקה
"עובד כדי להביא תוצאות". קראנקה
(צילום: אלעד גרשגורן)
ערן זהבי הוסיף: "אתה יכול לקרוא לזה משבר, הדברים הולכים נגדנו. צריך לעבוד יותר קשה ולקוות שהדברים ישתפרו. לא התאכזבתי שהמאמן הוציא אותי, הוא עשה החלטה טובה. אין לי טענות אליו. היה לי משחק לא טוב היום. צריך לכבד את ההחלטה של המאמן. ברור שציפיתי ליותר בתחילת העונה. אבל לפעמים דברים קורים וצריך להתמודד איתם. צריך להשתפר, לעשות מה שאפשר".
בצד השני, מאמן הפועל חיפה רוני לוי אמר: "השחקנים היו עם הראש למטה אחרי ההפסד בדרבי למכבי חיפה. נכנסנו לא טוב למשחק. לא ניצלנו את המומנטום אחרי שהשוונו ל-1:1 והרחיקו להם שחקן. אנחנו מחויבים לשחק ברצינות עד הסוף, גם בפלייאוף התחתון"
אליאל פרץ, שכבש את שער השוויון, סיכם: "היה לנו חשוב לתת משחק טוב אחרי ההפסד בדרבי. יוצאים עם טעם של פיספוס כי יכולנו לנצח. סך הכל תוצאה לא רעה בשבילנו. המחויבות לא תרד בפלייאוף התחתון, אנחנו רוצים לנצח כמה שיותר. נעשה את הכי טוב שיש. מה שהיה במכבי היה, אני חושב שאני יכול לשחק בכל קבוצה בארץ".