מי שהיה בסביבת השחקנים בסיום הניצחון אתמול (ראשון) על הפועל כפ"ס (0:1), ראה שחקנים שמחים, אבל כאלו שמנסים לשמור על איפוק. ברור להם שהפסד בקריית שמונה ביום חמישי ישלח אותם לליגה הלאומית, אבל עכשיו הם תלויים בעצמם ואפילו תיקו יספיק כדי להישאר.
לטבלת ליגת העל
בקבוצה מחמיאים למאמן ליאור זדה, שאולי ישלים את המשימה עבורה הוחתם וישאיר את הקבוצה בסוף. "הוא מאמן מקצוען, צנוע, נותן הכל באימונים. מגיע לו שהקבוצה תישאר בליגה כדי שימשיך לאמן בליגת העל", אמר גורם במועדון. זדה ייתן לשחקנים לשמוח יום אחד ומיד יחל בהכנות למשחק בעוד שלושה ימים.
2 צפייה בגלריה
שחקני סקציה נס ציונה חוגגים
שחקני סקציה נס ציונה חוגגים
שמחה מאופקת. שחקני סקציה נס ציונה חוגגים
(צילום: אורן אהרוני)
"לפני משחק כזה חשוב שמצפה לנו ביום חמישי, לא צריך לדבר בכלל", אמר זדה. "צריך להתאושש ולהתעסק בקטע המקצועי. זה משחק על עונה שלמה. נהיה שם, ניתן הכל כדי לשמח את האנשים שלנו".
על כפר סבא הוסיף: "עברנו את המשחק הזה, עשינו פלייאוף טוב. כולם סימנו אותנו כיורדת הבטוחה אבל אנחנו פה. למרות שנקודה תספיק, אסור לנו לשחק על תיקו. כל שבוע אומרים 'זה גמר גביע', 'זה גמר גביע'. הפעם זה באמת ככה. האמנתי, דמיינתי וחלמתי על הרגע הזה. דיברתי עם השחקנים, עכשיו צריך להוכיח שאנחנו מוכנים לזה".
רז שטיין יודע שעדיין צריך להשלים את המשימה: "ביום חמישי זה גמר הגמרים, המשחק הכי חשוב שלנו. 700 פעם הורידו אותנו ליגה אבל אנחנו לא נוותר. הבטחנו שנלחם ונאבק עד הסוף וזה מה שאנחנו עושים. אני גאה בשחקנים שלצידי, גאה בצוות, גאה במועדון. בעזרת השם נשלים את המשימה, נשמח עיר שלמה, נשמח את הקהל שלנו שלא יצא לו לראות אותנו. אם נשלים את המשימה וזה יהיה אחד ההישגים הגדולים של הכדורגל הישראלי".
2 צפייה בגלריה
רז שטיין בפעולה
רז שטיין בפעולה
"זה גמר הגמרים". רז שטיין
(צילום: אורן אהרוני)
זדה הפתיע אתמול ופתח בלי 2 החלוצים מוסא מאזו ואייל שטרכמן. מאזו אפילו לא שותף. מי שחסר אתמול בגלל צהובים הוא הקשר אלעד שחף והוא צפוי לחזור להרכב מול ק"ש. יחמיר היקה, שקיבל את המקום ב-11 במקומו, היה זה שגם כבש את שער הניצחון ומעניין יהיה לראות אם הוא יפתח. זדה שומר הפעם את הקלפים קרוב לחזה ויחליט סמוך למשחק על ההרכב יעלה למשחק ההכרעה.