במכבי ובהפועל תל אביב התעסקו בעימות שהתנהל בקרבת חדרי ההלבשה בסיום אחד ממשחקי הדרבי החלשים בשנים האחרונות, כשכל צד תיאר גרסתו.
בהפועל טענו כי אחרי דין ודברים בין הקפטן אוראל דגני למאור קנדיל ממכבי במהלך המשחק, המשיכו השניים את העימות המילולי ביניהם בסיום. "קנדיל קילל קללות נאצה את דגני ואת ילדיו", אמרו במועדון והוסיפו כי ברגע שניר קלינגר שמע זאת הוא ביקש מקנדיל לגשת להתנצל בפני דגני, אבל שחקן היריבה השיב לו בתגובה: "מי אתה בכלל?" וקילל אותו.
4 צפייה בגלריה
מאור קנדיל מול ליידנר
מאור קנדיל מול ליידנר
מאור קנדיל מול דורון ליידנר
(צילום: אורן אהרוני)
4 צפייה בגלריה
אוראל דגני מתוסכל
אוראל דגני מתוסכל
התעמת עם קנדיל. דגני
(צילום: ראובן שוורץ)
קלינגר לא הגיב, אולם באזור חדרי ההלבשה החלו שחקנים להתגודד. תחילה ביקשו אנשי מכבי להתנצל בפני קלינגר על דברי קנדיל. המאמן סירב לקבל את ההתנצלות, ולאחר מכן נכנס לחדר ההלבשה שלו מאמן מכבי ת"א ולדימיר איביץ', שהתנצל. קלינגר אמר לאיביץ': "לא יכול להיות ששחקן שלך מקלל בצורה כזו אותי ואת אמא שלי. בחיים שלי לא רבתי עם שחקן, כי כולם עד עכשיו ידעו לכבד". מאמן מכבי התנצל והבטיח לטפל במקרה. "משהו לא טוב עובר על מכבי", אמרו בהפועל.
במכבי טענו כי דגני המתין עד לירידה של קנדיל ואז החלו העימותים ולטענתם קלינגר ייחס לעצמו את הקללות. יחד עם זאת, כניסתו של איביץ' לחדר ההלבשה של הפועל תל אביב וההתנצלות מצידו מבהירה שבמכבי הבינו שמאמן הפועל ת"א ספג קללות. קנדיל יזומן לשיחה על מנת להבהיר את האירועים. "ההתנהגות הזו לא מתאימה למכבי ת"א", הודו במכבי.
4 צפייה בגלריה
ניר קלינגר ואוראל דגני
ניר קלינגר ואוראל דגני
קלינגר עם דגני. "בחיים לא רבתי עם שחקן"
(צילום: עוז מועלם)

"יונתן כהן לא חזר מפגרת הקורונה, משחק בחצי הילוך"

נראה כי הנפת צלחת האליפות תתבצע רק בשבת, בדרבי הבא של העונה, גם אם מכבי תבטיח את הזכייה באופן רשמי כבר במשחק נגד הפועל חיפה ביום שלישי בסמי עופר. המנהלת מתכוונת לבנות במת ניצחון בבלומפילד והאירוע יכלול שירים וזיקוקים.
במכבי פירגנו בעיקר לאילון אלמוג כשנכנס כמחליף וכבש בניצחון 0:2. "לאלמוג יש טירוף, אנרגיות", אמרו בקבוצה וביקרו את יונתן כהן: "הוא לא חזר מפגרת הקורונה, משחק בחצי הילוך, לא רציני".
4 צפייה בגלריה
אילון אלמוג
אילון אלמוג
אילון אלמוג חוגג
(צילום: אורן אהרוני)
אלמוג אמר: "כיף מאוד. אחרי תקופה שנכנסתי כמחליף, אני שמח שעזרתי לנצח. בגדול, כולנו עובדים קשה ומנסים להוכיח את עצמנו בכל אימון. יש עכשיו יותר הזדמנויות לשחקנים".
אבי ריקן: "ניצחנו בשלושה דרבים העונה. כיף לנצח דרבי ולקחת נקודות אחרי שלא עשינו את זה במשחקים האחרונים. כיף להיות במשחקים הגדולים והופעתי גם במשחקים פחות גדולים. תמיד אני בא לדקה או עשר דקות. חלמנו לחזור לשגרה".
פורסם לראשונה: 07:57, 21.06.20