במכבי חיפה מנסים לשים בצד את ההפסד למ.ס אשדוד (1:0) וצמצום הפער בפסגה ממכבי תל אביב לשתי נקודות בלבד, ולהתרכז בדרבי החשוב שצפוי לקבוצה מחר (רביעי, 20:45) מול הפועל חיפה של חיים סילבס.
מטבע הדברים הירוקים מגיעים למשחק עם הרבה לחץ. היתרון שהיה להם בראש הטבלה הגיע כבר ל-11 נקודות ונראה היה שהעונה הזו תעבור בשיוט קליל לעבר התואר, אבל ההפסדים במשחק העונה ולאשדוד טרפו את הקלפים ומאבק האליפות נפתח מחדש. היום קיבלו בקבוצה חדשות רעות גם מכיוון צ'ארון שרי, שנפצע באימון המסכם ונמצא בספק למשחק. ההולנדי חש כאב קל בתאומים, שוחרר מהאימוןמחר יעשו לו מבחן כשירות
2 צפייה בגלריה
שרי בפעולה
שרי בפעולה
צ'ארון שרי
(צילום: עוז מועלם)
ברק בכר אמר לקראת הדרבי: "לחץ זו מילה שמושמעת הרבה לאחרונה, זה חלק מהמקצוע וצריך לדעת להתמודד. אני מאחל לי ולשחקנים שתמיד יהיו בלחץ. נתמודד עם זה ומחר יש לנו סיבה לבוא ולהוכיח שאנחנו עומדים בלחצים, אנחנו אוהבים את זה ומנתבים אותו למקומות טובים".
"ההפסד בדרבי הקודם היה כואב לא רק בגלל הגול בדקה ה-90, אלא גם בגלל הגישה שהגענו, זה לא אופייני לנו העונה", המשיך בכר. "אנחנו מודעים לחשיבות המשחק עבור האוהדים, יש לנו סגל מספיק טוב כדי לנצח בדרבי ולזכות באליפות בסופו של דבר".
מבחינת ההרכב, בכר יחזיר את חוסה רודריגס המורחק ל-11 לאחר שחסרונו הורגש מאוד מול אשדוד. דוניו זוכה להעדפה על פניו של סתיו נחמני במקום מלך השערים, ניקיטה רוקאביצה. "זה לא עוד משחק, לדרבי יש חשיבות גדולה לקהל שלנו, נבוא מוכנים ודרוכים לנצח ולשמח את האוהדים", אמר שחקן בקבוצה.
הפציעה של רוקאביצה, שייעדר שבועיים לפחות, האיצה את המגעים מול מוחמד עוואד שעל רצונם של הירוקים להחזירו פורסם לראשונה ב-ynet לפני כשלושה חודשים. עוואד מבחינתו נתן אור ירוק לחזרה כאשר בצוות המקצועי של קבוצתו לך פוזנאן נוטים לוותר עליו והשאיפה היא שהמעבר יושלם עד לסגירת חלון ההעברות ביום חמישי הקרוב.
2 צפייה בגלריה
מכבי חיפה
מכבי חיפה
עוואד בקדנציה הקודמת בחיפה
(צילום: עוז מועלם)
פורסם לראשונה: 08:26, 09.02.21