שביעות רצון גדולה במ.ס אשדוד לאחר הניצחון המשכנע אתמול (ראשון) 2:5 על מכבי נתניה בחוץ. הניצחון אמנם הכניס לקופת המועדון בונוס של 70 אלף שקל, אך כמובן שבמועדון היו מרוצים יותר מיכולתו של החלוץ הצעיר, עידן דהן (19), שכבש צמד בכורה נהדר, אליהם הוסיף בישול.
"עידן אחלה ילד, הוא לא סתם משחק בהרכב, אבל למרות הסופרלטיבים לצעירים, בפועל יש להם עוד הרבה לאן להתקדם", אמר בסיום המשחק המאמן רן בן שמעון.
2 צפייה בגלריה
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים
(צילום: ראובן שוורץ)
באשדוד מספרים כי בימים האחרונים קיבלו מסרים מגורמים בהפועל תל אביב, לפיהם הסיכוי לממש את אופציית הרכישה של השוער יואב ג'רפי בתמורה ל-2.5 מיליון שקל די נמוך. במצב כזה ג'רפי אמור לחזור אוטומטית לאשדוד, שם כבר נאבקים על אפודת השוער הראשון רועי משפתי ורון שושן.
לאחר המשחק האחרון העונה, נגד הפועל חדרה בבית, תחל הקבוצה בהכנות לקראת העונה הבאה, כשהמטרה תהיה לצרף בלם, מגן ושחקן התקפה. בן שמעון הוסיף לגבי זה: "אין ספק שאנחנו קבוצה שמאמינה בעצמה וקבוצה שיש בה להט להראות עוד הרבה דברים. זה תלוי בנו כמה נעבוד קשה וכמה נתגבש, אבל הפוטנציאל של הקבוצה הזאת גדול מאוד".

נתניה: "שאף אחד לא יתפלא שזה המצב"

הייאוש גובר על התקווה במכבי נתניה לאחר ההשפלה מול אשדוד, שהרחיקה את הקבוצה מהמקום הראשון בפלייאוף התחתון, כשגם מענקי הניצחונות עליהם בנו צומצמו. "כשהמצב לגבי ההמשך לחלוטין לא ברור ואנחנו מתבססים יותר מדי על השחקנים הצעירים, שאף אחד לא יתפלא שזה מה שקורה במועדון", ניסה להסביר את המצב גורם בקבוצה.
מי שניסה לשדר אופטימיות הוא המאמן סלובודן דראפיץ': "אנחנו באמצע הטבלה. נצטרך להשאיר טעם טוב לעונה הזאת ואני מאמין שבמשחק הבא ניראה טוב יותר".
2 צפייה בגלריה
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'
(צילום: ראובן שוורץ)
נתניה, שנותרה החל מהדקה ה-18 בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של כארם ג'אבר (השנייה שלו החודש), סופרת כבר 12 כרטיסים אדומים, בהחלט נתון עגום ולא מחמיא שעליו ראשי המועדון יבקשו לתת את הדעת.
צמד המאמנים דראפיץ' ושי ברדה, שטרם הגיעו לסיכום לעונה הבאה וייתכן שלאור הקיצוצים בכדורגל ייאלצו להיפרד כצוות, זוכים לתמיכה מהשחקנים נוכח המצב הלא ברור עם עזיבתו של הבעלים אייל סגל ומשבר הקורונה. בינתיים, שמו של ברדה נקשר לבית"ר ירושלים.
בכל מקרה תקציב נתניה יקוצץ משמעותית ומלבד המאמנים גם עתידם של מספר שחקנים שטרם הגיעו להסכם עם המועדון, נמצא בערפל.