בצל ההידבקות בקורונה של שבעה שחקנים ועוד שבעה אנשי צוות ניהולי, במכבי תל אביב מנסים לשדר עסקים כרגיל ולהתכונן למשחק החשוב בבלומפילד נגד רד בול זלצבורג (שלישי, 22:00), במסגרת פלייאוף ליגת האלופות. נכון לעכשיו המשחק יתקיים כמתוכנן, בכפוף לפרוטוקול אופ"א שמחייבות רישום של מינימום 13 שחקנים בטופס, יעד שהאלופה עומדת בו כרגע.
מאמן הצהובים יורגוס דוניס דיבר היום והתייחס באופן טבעי לסיטואציה החריגה: "העדיפות העיקרית היא בריאות השחקנים, ההכנה היא לא אידיאלית. אנחנו צריכים להסתגל למציאות. לא רוצה לתרץ, מקווה שנעמיד קבוצה חזקה למשחק מחר. לא לשחק? אני לא מחליט. לפי החוקים של אופ"א צריך 13 שחקנים".
2 צפייה בגלריה
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
יורגוס דוניס
(צילום: ראובן שוורץ)
היווני המשיך: "הכל בראש, אנחנו מקבלים את התוצאות של הבדיקות ומקווה שהבדיקות שנקבל בהמשך יהיו לטובתנו. יש לנו סגל עמוק עם 26-24 שחקנים ומי שבריא יהיה מוכן להילחם עבור הקבוצה. גם במשפחה שלי חלו בנגיף, חמי היה בבית חולים ארבעה חודשים ושרד, אז ההתמודדות בהחלט מוכרת לי. פחדתי מאוד. אבל הנגיף הוא חלק מחיינו עכשיו, חייבים להיות זהירים ולכבד את החוקים. קשה להימנע מזה במועדון כדורגל".
איתן טיבי הוסיף: "זה מצב לא רגיל עבור כולם, לא ציפינו לו. זה המצב ואיתו נתמודד, נעשה את המיטב. אנחנו צריכים להיות מפוקסים ולעבור את המשוכה הזו. נגד באזל לא נתנו סיכוי ועשינו את זה. השחקנים נשמרו להוראות משרד הבריאות אבל צריך להבין שלכולם יש משפחות וחיים מחוץ לכדורגל. לפעמים זה תופס אותך ולצערי זה קרה למספר שחקנים ואנשי צוות".
"לא הגענו לפלייאוף הצ'מפיונס הרבה פעמים ולמרות שזה קשה, נצטרך להתמקד כדי להגשים את החלום. אם נבוא עם אמונה וביחד, דברים טובים יכולים לקרות. הניצחון לא ייקבע על-ידי שחקן כזה או אחר. כוותיק אנסה לעזור לצעירים להתמודד עם המצב", סיכם הבלם.
2 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב
מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב
(צילום: אורן אהרוני)
על פי האימו המסכםן, דוניס צפוי לפתוח בהרכב עם דניאל טננבאום, בן ביטון, איתן טיבי, שרן ייני, מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה, רוסלן ברסקי, עדן קארצב, אייל גולסה, דן ביטון ואדוארדו גררו. דרך אגב, תוצאות הבדיקות שערכו השחקנים עדיין לא הגיעו, ולכן הם שוחררו כרגע לביתם.