ההסתבכות הנוספת של חלוץ מכבי חיפה, ירדן שועה, גורמת לראשי המועדון לחשב מסלול מחדש לגביו. כזכור, שועה חגג ביום שישי האחרון במסיבת בריכה בווילה בקיסריה לצד עשרות אנשים וזאת למרות האיסור המוחלט שחל על שחקני ליגת העל והליגה הלאומית לצאת מהבית שלא למטרת אימונים.
החלוץ הגיע הבוקר (שישי) לאימון כשהוא מתלונן על כאב שיניים, נבדק על ידי רופא המועדון ונשלח לטיפול. לאחר מכן חזר להתאמן. כידוע, כבר מספר פעמים ששמו של החלוץ נקשר בבעיות משמעת ובעימות עם המאמן מרקו בלבול, אך בהנהלת המועדון החליטו תמיד לתת לו עוד צ'אנס. הפעם מדובר בעבירה שיכלה לסבך את כל הקבוצה, במידה וחלילה שועה היה נדבק בקורונה, מה שהיה מוביל לכאוס גדול.
1 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
מה יהיה הסוף? שועה
(צילום: עוז מועלם)
שועה צפוי לעמוד לוועדת משמעת פנימית וייקנס. הקבוצה, שספגה קנס של 30 אלף שקל מהמינהלת בעקבות הפרת הבידוד של שועה, לא מתכוונת, כאמור, לעבור על כך בשתיקה והשחקן ייענש.
נשיא המועדון, יעקב שחר, אמור לקבל החלטה בנוגע לשועה והשחקן בכל מקרה יאבד את מקומו בהרכב מחר (שבת, 21:00) מול בית"ר ירושלים.
הקפטן נטע לביא ישוב להרכב, לאחר שנעדר בדרבי עקב הרחקה. גם סוף פודגוראנו הצעיר, שנכנס כמחליף מול הפועל חיפה ובישל את השער השני ב-2:2, נמצא בתמונת ה-11. עופרי ארד יפתח במקומו של עאיד חבשי הפצוע, ומקסים פלקושצ'נקו ימשיך לקבל קרדיט בקישור.