בהפועל באר שבע מרוצים מה-1:2 על עירוני ק"ש, שהיה ניצחון שני ברציפות בליגה ושלישי כולל בליגה האירופית. בבאר שבע הודו שהיכולת, בעיקר במחצית השנייה, עדיין רחוקה מלהשביע רצון, אבל כרגע התוצאה חשובה מכל.
גיבורי הניצחון אתמול (ראשון) היו סינטיהו סלליך, שבישל את שני השערים, ואנתוני וארן, שהבקיע צמד. וארן פתח ב-11 של יוסי אבוקסיס מכיוון ששני החלוצים האחרים: ג'ונתן אגודלו ויונתן שבירו, לא היו כשירים לגמרי. ההחלטה בעניינו של סלליך הייתה מעט מפתיעה נוכח הצטיינותו ביום חמישי של רותם חטואל.
3 צפייה בגלריה
שחקני ב"ש חוגגים
שחקני ב"ש חוגגים
שחקני ב"ש חוגגים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
"אני שמח על שלוש הנקודות", אמר בסיום הקפטן לואי טהא. "היה חשוב לנו להמשיך ברצף הניצחונות ולהתקדם לחלק העליון בטבלה. במחצית הראשונה נראינו טוב, אבל במחצית השנייה היה עלינו הרבה לחץ והלכנו אחורה. זה טבעי כי יש לנו הרבה שחקנים עייפים ותשושים".
כמו בכל משחק בתקופה האחרונה, גם את המשחק אתמול סיימה באר שבע עם שני שחקנים פצועים. הפעם מדובר במגן הימני, אור דדיה, שספג מכה בפניו שהובילה לדימום ובמרואן קבהא שהרגיש התכווצות השריר והוחלט שלא לסכנו. לא ברור אם השניים ישחקו ביום רביעי בחוץ נגד הפועל חדרה.
3 צפייה בגלריה
ז'וזואה עם הכדור
ז'וזואה עם הכדור
ז'וזואה עם הכדור
(צילום: אלכס קולומויסקי)
בימים הקרובים עשויה להתקבל ההחלטה על זהות המאמן הבא של נבחרת ישראל. במידה שווילי רוטנשטיינר לא ימשיך, יוסי אבוקסיס הוא המועמד המוביל להחליפו. בבאר שבע אמרו: "נכון לעכשיו לא קיבלנו פניה מיוסי או מההתאחדות, לכן כרגע אנחנו בכלל לא עוסקים בעניין".

קהת: "מאוכזבים וצריכים לתקן את הטעיות"

בעירוני ק"ש ממש לא מרוצים מההידרדרות האחרונה ביכולת. אחרי ההפסד אתמול, הקבוצה של קובי רפואה עם נקודה אחת מתשע האחרונות והיא איבדה גובה בטבלה, אחרי שעד לא מזמן הוליכה אותה.
עיקר האכזבה היא מחוליית ההגנה שספגה עד למחזור הקודם שני שערים בלבד, אך תוך שבוע ספגה חמישה שערים, נתון מעורר דאגה בקרב הצוות המקצועי. רועי קהת, שהיה מאוכזב מאוד בסיום אמר: "היו לנו מצבים לחזור למשחק הזה, אנחנו מאוכזבים וצריכים לדעת לתקן את הטעויות האלה על מנת לצאת עם הנקודות".
3 צפייה בגלריה
רפואה על הקווים
רפואה על הקווים
תיסכול בק"ש. רפואה על הקווים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
האווירה בחדר ההלבשה הייתה לא פשוטה, השחקנים נראו מתוסכלים מאוד מההפסד ובעיקר מהיכולת הלא משכנעת שהקבוצה מציגה במשחקים האחרונים, אך הצוות המקצועי הבהיר להם שזה לא הזמן לשקוע ועליהם להרים את הראש כי ביום חמישי הם צריכים שוב לשחק בטדי מול קבוצה לא פחות חזקה, בית"ר ירושלים.
שחקן אמר: "כולם מאוכזבים מאוד, אנחנו לא רוצים שפתיחת העונה המצוינת תהפוך להיסטוריה אלא לחזור ליכולת הזו, אנחנו חייבים לעצור את רצף שני ההפסדים ולחזור למסלול הניצחונות".